Gå til innhold

Utførsel, momsen tilbake?


wailer

Anbefalte innlegg

har postet denne på foto delen av forumet også

 

men prøver her med

 

 

jeg skal ut og reise i 6månder+ (skal kjøre gjennom afrika) og har tenkt og innvistere i nytt foto utstyr.

 

momsen på det jeg har tenkt og kjøpe kommer på ca 6000kr.

 

Har hørt at, om jeg får tax papirer i butikken jeg handler (japanphoto) og når jeg forlater landet, drar jeg innom toll avdelingen kan jeg få tilbake momsen om jeg hviser kvitering og varene jeg har kjøpt?

 

 

noen steder finner jeg at om jeg bor utenlands kan jeg få momsen tilbake andre sider står det at jeg kan få den tilbake om jeg er ute av landet i mere enn 3månder.

 

 

så håper at noen kan gi meg et endelig svar her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du kan kjøpe utstyret i et utland, og få momsen tilbake når du reiser ut derfra. Vi er ofte i England, og gjør dette når jeg (dvs kona) han handlet en del. Du får ikke hele momsen tilbake, det er "gebyr" som trekkes fra. Mva i UK er 20 %, og jeg får netto tilbake sånn ca 12 %.

Lenke til kommentar

har postet denne på foto delen av forumet også

 

men prøver her med

Trudde eg hadde svara deg tydeleg nok på hitt forum, men har visst ikkje det.

 

Er du busett i utlandet kan du søkja norsk MVA-refusjon for varer du kjøper i Noreg og tek med. Alltid, når du har butid lenge nok der (tre månader). Er busetjinga di innanfor EU/EØS er vilkårslaust og naudsynt at du oppfyller eit tilleggskrav for å få løyvd MVA-refusjon. At du provar lokal MVA gjort opp (etter krav, ikkje friviljug) for vara FØR du søkjer MVA-refusjon. (Normalt SKAL du ikkje få slikt krav innanfor EØS/EU-sona, men unnatak finst enno.) Utanfor EU/EØS er det siste kravet ikkje vilkårslaust.

 

Reglane om tax-free kjøp i Noreg gjeld BERRE personar busette utanfor EU/EØS-sona. Det skal då leggjast fram pass som provar dette, det skal kontrollsjekkast med norsk folkeregister og vara skal anten postsendast adressa di utanfor EU/EØS eller leggjast i forsegla emballasje. Denne emballasjen skal du så visa fram saman med fakturaen ved ALLE grensepasseringar på veg ut av EU/EØS-området + på fyrste etterpå, og fakturaen skal stemplast og attesterast heile vegen. Etterpå skal fakturaen attende til butikken, saman med eit kontonummer som tilhøyrer deg i ein bank utanfor EU/EØS: Då - og fyrst DÅ - kan butikken refundera norsk MVA - om han sjølv VIL.

 

Ei vare du har fått MVA-refusjon på kan ellers ikkje takast attende til Noreg av deg sjølv i det heile utan å gjera opp MVA på grensa. Ho kan og berre takast til Noreg att av andre minst 12 månader etter at du tok vara ut. Det skal i slike tilfeller gjerast opp MVA for vara, etter det verdet ho ETTER TOLLAREN SIN VURDERING (som er endeleg avgjerd, utan ankerett!) har her og no når hin vil ta henne attende til Noreg. Nett som ei anna brukt vare kjøpt i utlandet. Ho kan sjølvsagt gå inn i vanleg kvote på 6000/3000 kr, med nokre særs få unnatak.

 

Ei VERKSEMD registert utanfor Noreg kan få att MVA på kjøp gjort i Noreg, om denne verksemda ikkje OG er registert i Noreg (NUF-registeret). Vilkåret er at vara har vore ute i tre månader og er NYTTA OPP i utlandet.

 

Sjølv kan du, med norsk pass og norsk folkeregistert adresse, kjøpa vare tax-free i ein del land. Då er det 100 %- "MVA"-reglane i dette landet som avgjer. Ei slik vare går inn i kvoten på 6000/3000 kr som du kan ta innatt til Noreg etter ein utanlandstur. Nyverdi om ho er mindre enn 90 dagar gamal, bruktverdi etter tollaren sitt skjøn ellers.

Lenke til kommentar

Du kan kjøpe utstyret i et utland, og få momsen tilbake når du reiser ut derfra. Vi er ofte i England, og gjør dette når jeg (dvs kona) han handlet en del. Du får ikke hele momsen tilbake, det er "gebyr" som trekkes fra. Mva i UK er 20 %, og jeg får netto tilbake sånn ca 12 %.

Da lar dere global eller blue få resten som gebyr, spør i butikken etter VAT 407 skjema fra tollvesenet, Les mer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...