Lexiboij Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei, kjøpte From Dust i dag og til min fortvilelse så får jeg følgende beskjed når jeg skriver inn koden jeg fikk igjennom steam: Binding Failed! This key is incorrect. Jeg har copy/paste fra steam så jeg regner med at den er rett. Har sett at flere sliter med dette, men har ikke funnet noe svar på det enda. Noen som kan hjelpe med dette? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har du kontaktet steam? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Samme her. Kjøpte det i dag. Samme melding. Prøver å finne ut hvor supporten til steam er. Så langt sender de meg på søkejakt i FAQs... Edit: Ticket opprettet. Venter på svar. Endret 25. august 2011 av wolf5 Lenke til kommentar
CronoMan Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Samme her. Kjøpte det i dag. Samme melding. Prøver å finne ut hvor supporten til steam er. Så langt sender de meg på søkejakt i FAQs... Edit: Ticket opprettet. Venter på svar. http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/8121060208/m/2701071249?r=5611058349#5611058349 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Utrolig greit at jeg så denne tråden før jeg kjøpte spillet. Kjøper ikke med det første ... Uansett så går det en viss tid, så er det sikkert noe annet som er auktelt å kjøpe isteden. Jeg var allerede sterkt i tvil når det gjaldt DRM og sikkert 15 forskjellige registreringer. Det er få bransjer man overlever på å være en kundefientlig jævel, men det funker tydeligvis for ubisoft. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Fikk svar fra Steam support i dag. Fikk følgende beskjed og det fungerte. 2 Message by Support Tech Jermaine on Fri, 26th Aug 2011 1:12 pm Hej, Tak for din henvendelse til Steam Support. Bemærk: Hvis du kører Windows Vista eller Windows 7, afslut Steam fuldstændigt, højre-klik på den henvisning du bruger til at starte Steam og vælg ””Kør som Administrator”. Det kan være nødvendigt at køre sekundære installere påkrævet af dette spil. Afslut Steam fuldstændigt. Åbn din From Dust installationsmappe (Normalt C:\Program Files\Steam\steamapps\common\from dust\) Kør flg. installeringsprogrammer: ...\steamapps\common\from dust\Support\VCRedist\vcredist_x86.exe ...\steamapps\common\from dust\Support\Ubisoft\UbisoftGameLauncherInstaller.exe ...\steamapps\common\from dust\Support\DirectX\DXSETUP.exe Derpå, genstart din computer og se om problemet er løst. Hvis problemet fortsætter, følg da venligst disse instruktioner: Title: This game is currently unavailable Link: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4595-WEXN-6831 Title: Games do not run after 'Preparing to Launch' Link: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=6218-USFX-5568 Hvis problemet fortsætter, kontakt venligst support afdelingen for dette spil. Du kan finde oplysninger om hvordan du kontakter spiludgiverens support afdeling her: Title: From Dust Link: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4700-ROSN-2703 Venlig hilsen, Steam Support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå