Kjetil Øyen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Capitol Hill Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt i 2007 dette også, men leker med de svarte og hvite farvene;) artig på slike bygg. Har stadig problemer med å finne fram, slik at jeg for svart på kommentarer. Synes det er uoversiktlig. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Knall flott bilde av Capitol hill i S/H men jeg tror bildet er flott i ferger også jeg , eller ??? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Stilig og flott bilde! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Mektig og kjempefint bygg! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Takk for kommentarene... Til Kjell Arne ......fint i farver også, kveldslys, men har vært litt i SH modus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg