Tokke Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fugletræk Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fugletræk over Avernakø i januar. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fantastisk flotte farger og komposisjon med fin balanse mellom fuglene oppe til høyre og treet nede til venstre. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flott bilde, men det minner meg om at sommeren er over snart, greit høsten er flott den også Lenke til kommentar
Jan Georg Svane Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Nydelig bilde med flotte farger og god komposisjon. Ser ut som du har fått noen rusk med på bildet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dette var vakkert!! Et bilde som oser av stemning og ro. Liker også denne rødorange fargen i bildet, samt denne fine kompen. Et bilde som falt godt i smak hos meg. Godt jobba!! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Flotte varme farger og et stilig motiv! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Flott fugletræck Steen og god weekend i det danske land med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Det er vell bare en ting å si og det er nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg