Gå til innhold

TVSerie: The Poo Season 2 : Chapter 5

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli en stund siden jeg sjekket ut dette forumet, men har tidligere lagt ut tegneserien min del for del her.

Jeg regner med at få her inne har fulgt med på de tidligere episodene, men jeg poster den siste episoden allikevel.

Har du ikke tid til å sette deg inn i tidligere episoder, setter jeg allikevel stor pris på tilbakemelding på kun Chapter 5. Det er fortsatt mange filmatiske elementer i episoden som snakker for seg selv.

http://www.youtube.com/watch?v=FC1vMYU2eLs

Er man fan av tv-serien LOST vil jeg tro man kan like serien min også, der Lost er en stor innspirasjonskilde til strukturen gjennom The Poo. The Poo er på flere vis en hyllest filmer som innspirerer meg, da spesielt LOST og Star Wars.

The Poo er generelt veldig detalj basert, og til tross for et teit tittelnavn krever det en del av seerne å se alt potensialet. Jeg ser veldig frem til den gangen en seer finner og forstår alle referansene jeg har til blant annet andre filmer. - uten at jeg forteller dem om det på forhånd. (Noe jeg prøver å la være, der jeg vil at serien skal snakke for seg selv)

Om noen er nysgjerrige på hele konseptet poster jeg gjerne tidligere episoder, eventuelt skriver en oppsummering av Sesong 1, slik at dere slipper de 30 minuttene det tar å se igjennom den. Det er nemlig Sesong 2 jeg er stolt av, men det er synd at den er relativt uforståelig uten å ha fått med seg sesong 1.

Alt i alt vil det bli 7 Kapitler i Sesong 2, pluss ett bonus kapittel. Når sesong 2 er omme vil man få presentert en sammenheng i hele konseptet, som jeg selv er veldig fornøyd med.

Er supert med tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...