Audun0505 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Sorry for overskriften, men jeg er litt desperat nå. Vi har fått en heller stor oppgave der vi er tildelt et yrke/en tittel på et menneske som jobber innenfor medier. Jeg fikk tildelt tittelen "produsent" av alle ting. Jeg har absolutt ingen peiling på hvem i f jeg skal intervjue (hva slags produsent etc) Er det NOEN som vet om eller kjenner NOEN som kan gå innenfor "produsent"-yrke? Enten det er radio, tv, skuespill, musikk, spill - whatever. Hadde blitt evig takknemlig! Oppgaven er til mandag og jeg har skrevet generelle spørsmål og jeg har brukt flere timer foran skjermen for å finne noen navn, e-postadresser eller telefonnumre, men de jeg har funnet takker enten nei eller gidder ikke svare. Altså, jeg kan ta det per telefon, per e-mail eller personlig møte - alt av interesse. Tusen takk på forhånd og for all hjelp! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Vet om en som driver å produsere norges første fantasi fil nå han heter Paul Magnus Landbø, har ikke noe nummer men siden han nå er midt i et spesielt prosjekt vil jeg tro at det er et kult intevjue objekt Ser ikke nevneverdig til å bry seg med presse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå