carpsdi Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei! Jeg har da begynt og trent, og sikter først mot å få en six pack til neste sommer og sol! Vil da ha en selvstendig og ordentlig six-pack, ikke skinny pack som alle småe tenåringer har - selv om småe jenter tenner på det. Vil ha en six pack av muskler, f.eks som de store kjendisene pleier å ha på sine modellbilder. Altså - muskler - ikke bare av å ikke ha muskler og fett på magen i det hele tatt. Så hvordan trene magen? Eller trene andre steder som fremhever six pack. PS! Situps og crunches er et nei med en gang! Håper på svar Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 En såkalt "muskel"-sixpack vil se utrolig dumt ut på en ellers skinny og spinkel kropp. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kan være lurt å jogge slik at du får mindre fett på magen, så musklene framheves mer. Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Joa jeg vet det med joggingen. Men jeg er ganske sikker på at det ikke blir nok. Sixpacken er selv en muskel - så da burde det selv gå an å trene den opp. Det er det jeg er ute etter.. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 finner en del nyttig på 4chan.org/fit forresten Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 PS! Situps og crunches er et nei med en gang! Du er godt i gang når du har forstått det du skriver der... Oppskriften er enkel... 1. bygg muskelmasse frem mot jul 2. etter nyttårsaften begynner du med kcalunderskudd (2-300 kcal i underskudd holder) 3. som du følger opp med proteinOVERSKUDD 4. tren både styrke og kardio, 2 styrkeøkter i uka er nok og 3 ganger med kardio holder 5. les deg opp på oppkarbinger, mye bra på tn.no og myrevolution.no 6. vær konsekvent gjennom hele opplegget ditt 7. Voila, i mai neste år har du det du vil ha... WIN!!! Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 PS! Situps og crunches er et nei med en gang! Du er godt i gang når du har forstått det du skriver der... Oppskriften er enkel... 1. bygg muskelmasse frem mot jul 2. etter nyttårsaften begynner du med kcalunderskudd (2-300 kcal i underskudd holder) 3. som du følger opp med proteinOVERSKUDD 4. tren både styrke og kardio, 2 styrkeøkter i uka er nok og 3 ganger med kardio holder 5. les deg opp på oppkarbinger, mye bra på tn.no og myrevolution.no 6. vær konsekvent gjennom hele opplegget ditt 7. Voila, i mai neste år har du det du vil ha... WIN!!! Sweet! Tusen takk - skal søke litt opp på kardio så slipper du å måtte ramse det opp for meg .. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Kardio=jogging, løping, svømming etc... All aktivitet som får opp pulsen slik at du trener på et anaerobt nivå er bra ved fettforbrenning... Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Så det er sånn man får sixpack? :O Hadde aldri trodd! Tusen tikk igjen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Enkelt sagt ja... Les mer på tn.no, myrevolution.no... Lenke til kommentar
carpsdi Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Enkelt sagt ja... Les mer på tn.no, myrevolution.no... Hei igjen! På et av innleggene dine sa du kcalunderskudd og proteinoverskudd, må dette tilføres/er dette nødvendig, eller kan jeg ha det vanlige men gjøre treningsplanen som du ga meg? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Ja, det er umulig å gå ned i fettprosent uten kaloriunderskudd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå