karoald Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fisk på Matfestivalen i Ålesund Bildet er fjernet. Beskrivelse: Frå matfestivalen i Ålesund i dag -kjempegod fisk Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Mulig det var kjempegod fisk på matfestivalen, men denne du presenterer her ser ikke videre god ut akkurat. Virker å være ganske uskarpt, muligens et noe tilfeldig utsnitt. Vet ikke hva du har tenkt på med komp osv. her jeg. Fant dessverre ikke noe særlig positivt å melde denne gangen, så det ble nok en 1'er fra meg.... Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Helt uenig med smort1..synes bildet er både skarpt(der det bør være) og godt komponert . Rett og slett et godt bilde av uren der den ligger på is . Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Mulig det var kjempegod fisk på matfestivalen, men denne du presenterer her ser ikke videre god ut akkurat. Virker å være ganske uskarpt, muligens et noe tilfeldig utsnitt. Vet ikke hva du har tenkt på med komp osv. her jeg. Fant dessverre ikke noe særlig positivt å melde denne gangen, så det ble nok en 1'er fra meg.... Hei Takker fordi du står fram og sei di meining om det er aldri så gale Lenke til kommentar
karoald Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Helt uenig med smort1..synes bildet er både skarpt(der det bør være) og godt komponert . Rett og slett et godt bilde av uren der den ligger på is . Hei Synest det vart bra inn i eit telt--takker---ein av dei beste fiske sorter vi har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg