dax Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har brukt SL55 i noen uker nå, kjempe bra fornøyd, bortsett fra at jeg ikke har fått til å sett opp MMS på den. Har prøvd både manuelt og automatisk, men har enda ikke lykkes. Feil meldingen jeg får når telefonen prøver å koble opp er: nettverk eller konfigurasjons feil (E 102) ? Noen som har en eksakt beskrivelse av hvordan oppsette skal være. Hels litt mer spesifikt en det som Chess kommer med selv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 send en privat melding til molna, han vet. Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Har samme telefon som deg! med chess og greier... Fikk et tips om at jeg måtte ringe kundesupport 06060... og be dem "åpne" for MMS! (tar bare ca 20 sek) Da funket alt etter en time! Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Du må bare følge disse instruksene: MMS-oppsett Trykk inn Meny-knappen Velg Meldinger Velg Innstilling Velg MMS Velg en ledig profil Velg Gi nytt navn Navn: NetCom MMS Velg profilen NetCom MMS Velg Endre innstill. Skriv inn/definer følgende informasjon: Gyldig til: Maksimum Std.-prioritet: Normal Avspillingstid: 005.0 Sekunder Mottak: Automatisk Velg 'Ja' på spørsmålet om du vil fortsette MMS relaysrv. http://mmsc/ IP-innstillinger IP-adresse: 212.169.120.005 IP-port: 9201 CSD-adresse 212.169.120.005 CSD-port: 9201 Connection profile: NetCom MMS WAP Velg Tilbake inntil du står i hovedmenyen Telefonen er nå klargjort for MMS. Se telefonens håndbok for mer informasjon omkring bruk av tjenesten. Når du har gjort dette, så må du starte din GPRS. Da kan du sende mms. Lenke til kommentar
dax Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Har samme telefon som deg! med chess og greier... Fikk et tips om at jeg måtte ringe kundesupport 06060... og be dem "åpne" for MMS! (tar bare ca 20 sek) Da funket alt etter en time! Funka fett bare Chess fikk "åpna" abonemanget mitt Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 For å laste ned innstillinger for MMS og GPRS kan du besøke denne siden: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=g...Die%26LM%3DSB_V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå