kaffemannen92 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei alle sammen. Jeg har et problem med headsettet mitt, og det er veldig irriterende. Når jeg er på skype og f.eks hører på musikk, hører alle hva jeg hører! Hvorfor? Jeg vet dette er feil sted å skrive denne threaden, men fant ikke noe bedre plass å skrive den. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hadde det samme problemet for noen år tilbake da mitt headset gikk i stykker og jeg lånte et creative headset av en kompis. Jeg fikk løst dette med å kjøpe et usb lydkort. Disse trenger ikke å være noe særlig dyre. Du får de sikkert ned i hundrelappen. Og hvis ikke det virker, så ville jeg prøvd et annet headset og se om det er samme problemet med det. Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hmmm, takk for godt råd. Jeg har nettopp kjøpt ny PC og headset, og det kjøpte jeg samtidig som broren min kjøpte det. Jeg hører ingenting når han har på høy musikk, vi har samme headset. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 hvilket headset er det snakk om? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Høyreklikk på lydikonet ditt, velg speakers eller høyttalere. Finn "Stereo Mix" og skru av lyden der. Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 hvilket headset er det snakk om? Bruker Razer Carcharias. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Om det IKKE er feil med headsettet ditt (ekstremt sjeldent) så er det "Stereo mix" som må mutes... Avhengig av lydkortet så er det forskjellige prosedyrer, noen kan du gjøre det med Windows sitt eget oppsett, andre må du bruke det som lydkort produsenten anbefaler. Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Finner ikke stereo mix, hjelp meg! Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Finner ikke stereo mix, hjelp meg! Oi, fant det.. men det rare er... den er deaktivert. Så noen andre forslag? :S Dette er veldig plagsomt! Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Finner ikke stereo mix, hjelp meg! Oi, fant det.. men det rare er... den er deaktivert. Så noen andre forslag? :S Dette er veldig plagsomt! BUMP! Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Finner ikke stereo mix, hjelp meg! Oi, fant det.. men det rare er... den er deaktivert. Så noen andre forslag? :S Dette er veldig plagsomt! BUMP! bump..... Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Hjelp meg vær så snill :S Dette er veldig plagsomt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har du prøvd met et annet headset? Vet du om dette bare skjer på din maskin? Det kan godt hende headsettet er defekt, Razer er ikke akkurat kjent for å være et kvalitetsmerke. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Om du har windows 7 så sjå her: Lenke til kommentar
kaffemannen92 Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Om du har windows 7 så sjå her: Den er også av, de hører fortsatt hva jeg hører :S OMG! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Om du har windows 7 så sjå her: Den er også av, de hører fortsatt hva jeg hører :S OMG! Har du prøvd et annet headset og dette headsettet på en annen maskin? Skjer det da også kan du banne på at noe er defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå