wailer Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg skal som nevnt i en annen post ut og reise en stund og kommer til og kjøpe meg litt utsyr i Norge prisen på det jeg skal kjøpe meg kommer på 24.768kr. momsen på dette er ca 5000kr har hørt at om man kjøper utstyr og skal være ute av norge over 3månder kan man få tilbake momsen om man hviser kvitering og tinga man har kjøpt til tollen, får et stempel av tollen så sender brevet tilbake til fotobutikken. får så momsen betalt tilbake på konto stemmer dette? er det noe spes jeg må gjøre får å få dette til`? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du må vera FOLKEREGISTRERT som utflytta av Noreg i minst tre måander før du kan få att MVA. Vara må då vera levert di utanlandske adresse ETTER desse tre månadane, noko som skal gå fram av faktura og fraktbrev. Dette "etter"-kravet kan det dispenserast frå om du kan dokumentera på førehand at du visste du ville verta ute meir enn tre månader, men aldri dersom vara er sendt tidlegare enn dagen etter at utflyttinga er registrert i folkeregisteret. Det gjeld ellers ein del særreglar for dette som strammar hovudregelen ein heil del inn om du oppheld deg i EU/EØS-land. Då kan norsk MVA berre refunderast mot prov på at du faktisk har gjort lokal MVA der du oppheldt deg OG! Tremånadersfristen tel likevel og med tid i EU/EØS-land om du så dreg vidare ut i verda etterpå og då tingar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå