V. Haugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Krever salgsstopp av tre konkurrerende Samsung-mobiler. Apple vil forby salg av Galaxy S II Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Apple må være tidenes største dritt selskap som ikke tåler en dritt konkurranse . 4 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haha, dette er smått trist. Selv oppegående ihugga iPhone fans må se at dette ikke er sunt. En ting er sikkert, jeg skal unngå Apple produkter så lenge de driver slik. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Patentsystemet og domstolene fortjener vel så mye kjeft som Apple i denne og lignende saker. Det er noe alvorlig feil med systemet og at ingen endrer på det er utenfor min forståelse. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Pepper til Apple som benytter seg av svakheter i patentsystemet, men mer galle til alle de som faktisk holder dette patetiske patentsystemet i livet... 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja, da er det bare å vente på at dette forbudet blir stoppet til slutt også. Apple er smålige som driver på slik. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg vil tørre å påstå at det er patentsystemet som er den store svakheten her, og ikke Apple. Slike generelle patenter er håpløst, men det er også forståelig at Apple vil forsvare de patentene de har fått innvilget, selv om konkurentene ikke liker det, men det er noe de fleste ville gjort. I mine øyne er det definitivt domstolene og patentsystemet som er hovedproblemet, med generelle patenter. - Mortis Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Apple må være tidenes største dritt selskap som ikke tåler en dritt konkurranse . Diskutér - gjerne med saklige argumenter - i forumet nederst på siden. Jeg vil vel påstå at patentbyrået er skylden i det meste her. Å godkjenne en touchmetode for hvordan man kan bla gjennom bildene burde definitivt blitt forkastet. Hvor himla mange andre måter er det praktisk å gjøre dette på? Skal jeg søke om patent på måten jeg girer på? "Tramp ned clutchen og flytt girspaken i en annen posisjon". Gleder meg til ingen andre får gjøre det på samme måten (selvfølgelig litt kjipt med automatgir, men...) Jeg vil tørre å påstå at det er patentsystemet som er den store svakheten her, og ikke Apple. Slike generelle patenter er håpløst, men det er også forståelig at Apple vil forsvare de patentene de har fått innvilget, selv om konkurentene ikke liker det, men det er noe de fleste ville gjort. I mine øyne er det definitivt domstolene og patentsystemet som er hovedproblemet, med generelle patenter. - Mortis Hehe... leste ikke langt nok ned for å se ditt innlegg Vel - veldig enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg