Jan-Vidar Bakker Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Mie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Knallbra! Et mykt, behagelig utrykk som er lett å like, kompet likeså. Kvalitet i mine øyne. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nydelig portrett av bruden. Fine farger. Ikke så mye å pirke på her. Det eneste må vel være at det hadde gjort seg med bittelitt mer luft øverst, kanskje. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det første som slo meg det var den flotte og noe ydmyke holdningen som modellen inntar. Huden har du belyst og gjengitt på en fremragende måte. Komposisjonen med den flotte bakgrunn opplever jeg som meget fin. Det som gjør meg noe usikker er om det kanskje ville vært litt berikende om øynene ikke var så lukket og at det kanskje ville vært bedre om det lyse omrisset langs hake o.l. ikke ble så tydelig. Helhetsinntrykket hos meg anser dette som et meget fint bilde og som jeg gjerne gir en 5'er:) Lenke til kommentar
Jan-Vidar Bakker Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Takk for flotte kommentarer alle tre:) Bruden er belyst med to sb blitser skutt gjennom transparent paraply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg