Ayreon1 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei. Jeg har MSN messenger 6.0 og @broadpark e-post adresse fra NGT. Noen som har idé på hvorfor jeg ikke blir varslet når jeg mottar ny e-post? Takker Lenke til kommentar
hjelm Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 må ha hotmail adresse for å bli varslet gjennom msn... Lenke til kommentar
vamp Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tror du må ha hotmail adresse for at denne funksjonen skal kunne fungere. Ettersom du ikke kan skrive inn innstillinger for din epost-konto vil tviler jeg på at det skal fungere. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 jo, tror det jeg også. lenge siden jeg holdt på med noen andre E-mail kontoer enn hotmail og msn. husker jeg hadde @softhome.net en gang, men kan ikke huske at jeg fikk melding om at jeg hadde fått ny mail med den. Lenke til kommentar
Ayreon1 Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Oki. Akkurat det svaret jeg fryktet å få... Ja, ja... Pytt, pytt :wink: Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Det er mulig, hvis du laster ned MSN Plus. Tror du kan laste det ned fra www.mess.be. Men vær varsom dog, ifølge digi.no er MSN Plus spyware (har ikke link til artikkelen). Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 nei, msgplus har ikke spyware, emn et fryktelig irriterende sponsorprogram. Du kan dog velge å ikke installere dette, og da er msgplus suverent. Masse nyttige funksjoner + at du kan "overvåke" opptil 4 pop-mailkontoer. adressen til utvikleren er www.msgplus.net mess.be er en samling av diverse mer eller mindre suspekte addons Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå