haavard Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Hei jeg skal kjøpe ny pc og lurer på om jeg skal ha Windows 7 Pro eller Windows Home Premium. Problemet er at jeg ikke kjenner noen av disse operativsystemene så jeg vet ikke hvilken jeg skal ha... Jeg tenkt til å bruke pc-en til å være på nettet, spille spill (pc-spill) og gjøre skole oppgaver. håper på svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Home Premium passer for de aller fleste. Les denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1165239 Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Sammenlign Windows - kort og konsis oversikt over de store forskjellene. Kort fortalt skal du velge Home Premium med mindre du skal: koble deg til et domene (f.eks. bedriftsnettverk), sikkerhetskopiere over nettverk, kjøre gamle programmer i XP Mode Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Enig med Hårek.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå