Abellen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Heisann, etter mye banning med min gamle PC så har jeg endelig bestemt meg for at det er på tide den fyker ut vinduet, problemet er bare at det er rimelig lenge siden jeg hadde noe som helst peiling hva som var bra når det gjelder PC-deler. Så derfor spør jeg dere om litt veileding, det jeg trenger er følgende: - Skjermkort. - Minne. - Hovedkort. - CPU. - Harddisk. Budsjett: 5000+- kr. Jeg har rota litt rundt selv og funnet frem disse delene, er dette et bra alternativ?: Blir svært glad for råd og tips MVH Freds Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 her er det jeg har kommet til http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=967934&su=5B4428B6-F602-4ECA-8F4B-8F144DE8A187 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er et bra valg, å investere litt ekstra i et hovedkort med støtte for SLI og CFX er ikke dumt. 6870 gir 95% av ytelsen et 560 Ti gir deg, så du får definitivt mest for penga med 6870. Ville dog valgt ASUS' utgave, fordi den vil støye mindre. Turbo-utgaven kommer med 20MHz fabrikkoverklokk og er ikke egentlig voldsomt mye raskere enn det vanlige kortet. Lenke til kommentar
Giraff1 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Her er mitt oppsett Ser ut som jeg bytter skjermkortet med det Arni90 anbefaler, siden det var billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå