Ferdizz Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei, hver gang jeg skal levere enn innleveringsoppgave på itslearning via mac'en min så skjer dette: Er veldig irriterende når jeg aldri får levert inn leksene pga dette, så hvis noen vet hvordan man fikser det så hadde det hjulpet veldig. Har prøvd på alle slags web browsere. På forhånd, takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da er det vel bare feil på it'learning serveren. Er det andre som ikke får levert inn? Prøvd å koblet deg på andre nett? Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Det er flere andre som har samme problemet... Med mac'en min funker det ikke på noen av de forskjellige nettverkene jeg har prøvd Dette er et problem jeg har hatt lenge, men det fungerte ifjord, før det sluttet å funke nå i år. Og selvfølgelig ingen lærere på vår skole som har peiling Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du kan jo prøve å slette cache i Java på maskinen. Evt legge inn Java på nytt. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da får du ta det opp med lærerne, og at dere avtaler at du også kan sende inn oppgaver på vanlig mail. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dette er en serverfeil, får du opp andre sider på itslearningen? (andre fag, innleveringer etc) Om bare denne innleveringen så er det typisk en korrupt verdi på brukeren eller faget (må da meldes videre for sjekk av itsl). Såvidt jeg vet har ikke de noe planlagt nedetid i kveld, men de har slitt litt med lasten siste dagene. Men stortsett bare vært den "beklager prøv igjen senere" på ørten språk. Lenke til kommentar
MBEntusiast Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 ITL er best kompatibelt med IE, prøv det i steden for Safari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå