anonymanonym12345 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei! Jeg kjøpte meg nettopp den gode gamle klassikeren Age og empires II, men da jeg setter cd'en i klarer ikke pc'en å lese den. Det er ingen problemer med å lese andre spill eller DVD'er. Det som dessuten er så rart, er at på samboeren min sin laptop som er helt identisk til min, kjører AOE uten problemer. Noen som har peiling hva som kan være årsak til dette? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hans PC klarer altså å lese CD-en? Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hans PC klarer altså å lese CD-en? Stemmer, og det er en helt identisk laptop. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Jobber i platebutikk, og vi som omsetter en god del CD-er ser sånne ting en gang iblant - at ett enkelt eksemplar av en CD-leser av en eller annen grunn ikke klarer å lese en enkel kopi av en CD (eller DVD eller BD for den saks skylt). Det handler nok om mikroskopiske utslag som av og til blir fatale. Kanskje han kan lage en kopi, hvis ikke det funker kan du sikkert få en annen plate i butikken. Endret 25. august 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jobber i platebutikk, og vi som omsetter en god del CD-er ser sånne ting en gang iblant - at ett enkelt eksemplar av en CD-leser av en eller annen grunn ikke klarer å lese en enkel kopi av en CD (eller DVD eller BD for den saks skylt). Det handler nok om mikroskopiske utslag som av og til blir fatale. Kanskje han kan lage en kopi, hvis ikke det funker kan du sikkert få en annen plate i butikken. Skjønner. Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå