londo_mollari Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei, Er det noen der ute som har undersøkt hvor mye mer man eventuelt betaler for å få en komplett-PC (altså en av de ferdigbygde pc-ene fra komplett.no) ferdigbygget vs. å bygge den selv (med de samme komponentene)? Jeg har inntrykk av at det koster mer enn det smaker å få den ferdigbygd, men jeg håper jeg tar feil... (for all del, jeg forventer ikke at noen skal gjøre dyptgående undersøkelser eller noe) Videre lurer jeg på om noen har (sterke) meninger om jeg burde gå for en 4- eller 6-kjernet prosessor? FYI vil de tyngste bruksområdene for min del trolig være 1080p filmavspilling + flight simulator X og diverse bilsimulatorer + fallout NV og Diablo 3 når det kommer takker for svar Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis du tar utgangspunk i denne: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10490 Så kommer alle dele på 6915,- Noe mindre muligens hos andre butikker, så det ser ikke galt ut det. Enkelt å finne det ut da alle dele er listet opp med link til dem så det er bare å regne det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Angående prosessor ville jeg gått for I5 2500k. En 4 kjerner som er super Lenke til kommentar
londo_mollari Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå