staron Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Holder på å sette sammen min første pc, men er ikke helt sikker på om alt fungerer sammen. Foreløpig liste . Er det noe som ikke er kompatibelt? Er det noe jeg burde bytte? Er heller ikke helt fornøyd med kabinettet. Finnes det stiligere kabinetter som har like mye plass og samme kvalitet? Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Skal si du trør til med full pakke Seriøst hva er det du skal bruke den til? Men ja, alt der vil passe sammen helt greit. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hva skal PCen brukes til? Om det er til gaming ville jeg gått for en i5 2500k, 8 gb ram, dvd-rom og ikke kjøpt dedikert lydkort. Med mindre du er sykt lydfreak så holder det medfølgende på formula-kortet i massevis. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Håper du ikke skal bruke den til å spille CS.. Lenke til kommentar
staron Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Den skal brukes til bla. gaming, 3D-modellering og generell utvikling/programmering. Men hva med kabinettet? Ser etter ett som er litt mer stilrent i fronten. Enten med luke foran eller noe ala lian li x2000f, men denne støtter såvidt jeg kan se ikke SSD. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Alle kabinetter støtter SSD. Lenke til kommentar
staron Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Alle kabinetter støtter SSD. Ikke out of the box. Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Uansett, jeg hadde satset på såkalte Green-disker til lagring. Dette du har nå har mye høyere varmeutvikling og trekker mere strøm. Til lagring eller spill betyr det ingenting hvor rask disken er. Ellers får du også mere for pengene om du kjøper 2TB-disker, som koster rundt 500-lappen nå. Klart, da må du ha 3 av dem for å komme opp i 6TB til fordel for 2, men det er ikke verdt de ekstra 1500,-. Resten ser greit ut, men husk at det hovedkortet er E-ATX, og at kabinettet du kjøper må støtte det. I tillegg er det greit å huske på at mange kabinetter kommer ferdigpakket med minimalt antall vifter, så avhengig av hvilket kabinett du kjøper kan det være greit å kjøpe et par ekstra, kanskje. Ikke out of the box. Jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå