Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har løst problemer opp mot en webside i hele dag, og nå begynner jeg å bli forbanna lei :-)

Vi har hatt en webside som har hatt sin egen site i IIS men pga dill og dall har vi flytta den til som en app under default website i IIS. Jeg har da gått over applikasjonen, og siden vi har sentralisert alle urls til enten config fila eller som static strings i Urls objektet så har det vært enkelt å endre på.

på siden gjør jeg noen redirects, feks ved å trykke på en knapp skal man bli redirectet til site.com/App/Search

Når jeg kjører prosjektet så funker alt som det skal (hos meg når VS debugger), alt er veldig fint. Så har vi en litt tungvinn deployment her på bygget, så jeg må først deploye til desktoppen før jeg kopierer filene mine over på IIS serveren. Alt funker BRILLEFINT til jeg klikker på søkeknappen (i IE på serveren, via remote) og den vil da lede meg inn på site.com/Search og ikke site.com/App/Search.

Riktignok var site.com/Search den gamle konfigurasjonen, koden er cleanet, rebuildet og "deployet". Hos meg gir den samme koden site.com/app/Search (når visual studio debugger) mens når det kjører på serveren og jeg klikker på knappen får blir jeg redirectet til en side som ikke finnes lengre (site.com/Search).

WTF? Er det noe som må gjøres når jeg erstatter filer i IIS på den måten jeg gjør? Denne siden er en App under default website, flyttet fra å være sin egen site og da måtte jeg legge inn "App/" i redirecten... ett eller annet sted så går det galt. Skjønner meg ikke på det.

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...