Kamuflasjelampe Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har ein 24" Benq skjerm som har ein slags rulling i bildet. Med det meiner eg i bakgrunnen og ikkje i sjølve bildet, dette høyrest kanskje merkelig ut. Horisontale striper som hurtigt flimrer opp og ned over skjermen. Det er ikkje skjermkortet som er synderen, har prøvd med eit anna kort og rullinga er der framleis. Heldt skjermen på å ta kvelden kanskje? Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Tja, kanskje det. Men då burde det vel vise seg på det andre skjermkortet og. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Har noe lignende problem jeg også på min HannsG skjerm. Veldig små tynne striper, kanskje 1cm breie som flimrer opp og ned. Er på spesielle farger tror jeg. Litt irriterende. Må være skjermen som gjør dette. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Dette er vel gyldig reklamasjonsgrunn? Blir bananas av desse stripene. Har vel hatt skjermen et år før desse mongostripene kom på besøk. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 For å spørre veldig dumt, bruker dere VGA eller DVI/HDMI/DisplayPort? Dersom dere bruker VGA kabel, så er denne analog og tar lett imot støy.. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Har VGA. Skal forsøke med DVI kabel til helga. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Ok, for de som bryr seg, bytte fra vga til dvi eliminerte problemet fullstendig, samt at bildet blei klarare og med mindre forstyrrelser. Som å bytte fra 8-track til DAC (nesten iallefall). Lenke til kommentar
siindre Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Har du prøvd med v-sync i spill? Kan være tearing. edit: ah, så ikke at du hadde fikset. Endret 9. september 2011 av siindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå