HelloKjersti Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Spillere er bekymret for personvernet i nettjenesten. Les hele saken Endret 26. august 2011 av HelloKjersti Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har ikke noe imot at sånne programmer samler inn litt statestikk om hardware ol. Men dette høres drøyt inngripende ut. Det er og hyggligere når man får et spørsmål, som hos steam, enn at man godtar det blindt i en ELUA. Prøvde Origin her om dagen, men da den ikke en gang registrerte alle EA spill jeg hadde innstallert, såg jeg ingen grunn til å bruke den over Steam og eller Comerade. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har null og niks kriminellt å skjule, så de må bare se meg. Skal ha Star Wars: TOR gjennom origin uansett. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har null og niks kriminellt å skjule, så de må bare se meg. Skal ha Star Wars: TOR gjennom origin uansett. Pluss en. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dere glemte også at EA forbeholder seg retten til å endre EULA'en når de vill, og de vil kanskje sende mail eller legge det på nettsiden dems... Sto noe sånt på toppen Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 At de endrer EULA'en er jo helt normalt, men ikke uten ny godkjennelse. Lenke til kommentar
Ruiner Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Digitale Kopier av Star Wars : The Old Republic trenger ikke Origin for å kjøre, bare for å laste ned spillet har utviklerene sagt Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Digitale Kopier av Star Wars : The Old Republic trenger ikke Origin for å kjøre, bare for å laste ned spillet har utviklerene sagt Tror du ja. Alle EA spill fremover vil kreve Origin bruker og installasjon. Dette gjelder også BF3. Kjøper man i butikk må man fremdeles registrere spillet i Origin og din Origin "ID" blir nickname i BF3 som ikke kan endres :3 <3 EA kan man vel si. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Origin kan brenne. Hadde tenkt å kjøpe BF3 over disk, men når man fortsatt må aktivere BF3 på origin, så blir det null kjøp. Er et par andre ting med Origin som skurrer også, så blir noe jeg har tenkt å holde meg langt unna. 1 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg for min del boikotter alt som har med EA å gjøre. Lenke til kommentar
Ruiner Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Digitale Kopier av Star Wars : The Old Republic trenger ikke Origin for å kjøre, bare for å laste ned spillet har utviklerene sagt Tror du ja. Alle EA spill fremover vil kreve Origin bruker og installasjon. Dette gjelder også BF3. Kjøper man i butikk må man fremdeles registrere spillet i Origin og din Origin "ID" blir nickname i BF3 som ikke kan endres :3 <3 EA kan man vel si. Min kommentar gjelder bare MMO spillet KOTOR, det andre du sier har du rett i (Og ja, Origin kan brenne) Endret 25. august 2011 av Ruiner Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Noen av punktene var litt drøye synes jeg, men driver ikke med noe snusk så go ahead EA. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det er intet mindre enn en skandaløs utvikling og en trussel mot personvernet. At noen tar lett på full overvåkning av pc`n og fri flyt av din informasjon til den som skulle ha interesse er desto mer skremmende. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jaja, dere får sitte og ri på prinsipphesten deres da, mens jeg spiller Star Wars The old republic og Battlefield 3. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Digitale Kopier av Star Wars : The Old Republic trenger ikke Origin for å kjøre, bare for å laste ned spillet har utviklerene sagt Tror du ja. Alle EA spill fremover vil kreve Origin bruker og installasjon. Dette gjelder også BF3. Kjøper man i butikk må man fremdeles registrere spillet i Origin og din Origin "ID" blir nickname i BF3 som ikke kan endres :3 <3 EA kan man vel si. Min kommentar gjelder bare MMO spillet KOTOR, det andre du sier har du rett i (Og ja, Origin kan brenne) Vi får håpe dette ikke gjelder SWTOR. Tho alt som har EA merket på seg blir nok dratt med i Origin monopolet. Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Utdrag ifra en kommentar nevnt i artikkelen "http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.308724-EAs-Origin-is-creepy-and-watches-you-sleep" " When you use EA online and mobile products and services or you play our games on your PC or console, we may collect certain non-personal demographic information including gender, zip code, information about your computer, hardware, software, platform, media, mobile device, mobile device ID, console ID, incident data, Internet Protocol (IP) address, network Media Access Control (MAC) address and connection. We also collect other non-personal information such as feature usage, game play statistics and scores, user rankings and click paths as well as other data that you may provide in surveys, via your account preferences and online profiles or through purchases, for instance." Dette er forøvrig ulovlig. I den siste setningen "for instance" betyr regelrett at spywaren de bruker ikke limiteres bare til det som er nevnt i artikkelen. http://legal.ea.com/legal/legal.jsp?language=en Les denne. Interessant nok så uttaler EA i samme dokumentet følgende : Your privacy is important to us, og i samme dokument sier de at de ransaker hele datamaskinen for informasjon og er villig til å spre det villt rundt til de som skulle ha interesse. EA Origin er spyware Endret 25. august 2011 av RoXx Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Da blir det guild wars 2 og diablo 3, dette er totalt uakseptabelt. Er på grensen til latterlig hva forbrukere er villig til å godta i spillverdenen. Endret 25. august 2011 av Wrathmont Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det var jo synd, men da blir det ikke noe BF3 og SW:TOR på meg :/ Detta gidder jeg ikke være med på... Håper det blir så lavt salg, så de fikser på det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Det var enda mer dritt i EULA'en til origin ja. Og jeg som trodde notisen om at de forbeholder seg retten til å kutte tilgangen til nedlasting av spill kjøpt via origin etter 1 år var galt nok... Lenke til kommentar
Sverd32 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 SWTOR og Origins: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=8488436#edit8488436 Det later til at kjøp/forhåndsbestilling går gjennom origins ( preorder.origin.com [nettside]) som gir deg serienøkkelen som må registeres på swtor.com. Når selve spillet kommer later det til at nedlasting vil kunne bli gjort hos swtor.com (trolig siden det er et MMO). (Fant her: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå