Kaasor Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ser dere har skrevet at denne stillingen er aktuell så lenge artikkelen eksisterer, men den er noe utdatert som får meg til å tvile (forrige generasjons spillkonsoller). Er dette enda en åpen stilling? Lenke til kommentar
Dragonite Skrevet 5. april 2015 Del Skrevet 5. april 2015 Vil så gjerne, men jeg er bare 16 snart Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Skulle gjene sendt inn søknad, men er bare 16 år. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sad.gif Men nå er du jo 20, søk ivei! Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2015 Ser dere har skrevet at denne stillingen er aktuell så lenge artikkelen eksisterer, men den er noe utdatert som får meg til å tvile (forrige generasjons spillkonsoller). Er dette enda en åpen stilling? Ja, det er bare å søke. Vi har oppdatert utlysningen litt nå :-) Lenke til kommentar
Planescape Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Hvor lang tid tar det før man får svar på prøveanmeldelsen? 1 Lenke til kommentar
Acho Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) . Endret 1. oktober 2016 av Acho Lenke til kommentar
larvikdelta Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Hei, hva skal til for å kunne caste csgo kamper i telenorligaen? Lenke til kommentar
OlaiDysthe Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Lurte bare om man kunne gjøre det mer oversiktlig hvilken divisjon laget er i Lenke til kommentar
BengWolf Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 kan jeg være 12 år og fyller 13 i år Lenke til kommentar
TKSPlayz Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 hei eg vil registrere meg men halvparten av vennene mine e i endre land e det muligheiter for at vi speler berre online eller må vi møtast? Lenke til kommentar
userfamily Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Så du trenger ingen studiekompetanse for å være kvalifisert for jobben? Høres kjempe bra ut for en i min situasjon. Men jeg lurer på en ting. Er det bare norsk det går på eller har dere en Engelsk del også? Jeg fyller alle kravene over så bare spør for å se om det er noe å utdype seg over. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2018 Er det bare norsk det går på eller har dere en Engelsk del også? Jeg fyller alle kravene over så bare spør for å se om det er noe å utdype seg over. Vi skriver kun på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå