Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (PC, PS3, X360)

Anbefalte innlegg

At konsollversjonene fremstår som dårligere grafisk sammenlignet med PC-utgaven, indikerer vel strengt talt bare at DICE, i motsetning til de fleste andre produsenter, har gjort en skikkelig jobb også med å tilrettelegge for PC. Dette ser jeg for min del bare på som positivt.

Det er selvsagt at en konsollversjon vil være adskillig styggere enn en PC-versjon, særlig når det er snakk om et spill som i hovedsak utvikles til PC og som er utstillingsvindu for en helt ny og svært avansert grafikkmotor. Kritikken i artikkelen går på at dette spillet, etter hva jeg har prøvd på PlayStation 3, ikke engang er fint sammenlignet med konkurrenter fra et år eller to tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er veldig bekymringsverdig det du sier her. Enda verre er det at vi kun har sett materiale fra PS3 versjonen, så om det viser seg at 360 blir vist fingen i denne omgang blir jeg litt lei meg :p

Hvordan var grafikken i forhold til BC2 på konsoll?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skal ha dette til PC jeg også, så det er ikke noe problem :)

Men er fortsatt veldig mange kompiser som holder seg på konsoll, i all hovedsak Xbox 360. Regner med at DICE ønsker å vise frem den konsollversjonen som pr. i dag ser best ut, og til nå ha de kun vist noe i fra PS3 versjonen etter det jeg har fått med meg. Så det kan tyde på at 360 versjonen er noe slappere i lakken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er veldig bekymringsverdig det du sier her. Enda verre er det at vi kun har sett materiale fra PS3 versjonen, så om det viser seg at 360 blir vist fingen i denne omgang blir jeg litt lei meg :p

Hvordan var grafikken i forhold til BC2 på konsoll?

Det jeg så lå et hakk under Bad Company 2 på grafikkfronten, men nå har jeg kun ett eneste spillbrett på PlayStation 3 å dømme etter, så ikke sitér meg på det.

Lenke til kommentar

At konsollversjonene fremstår som dårligere grafisk sammenlignet med PC-utgaven, indikerer vel strengt talt bare at DICE, i motsetning til de fleste andre produsenter, har gjort en skikkelig jobb også med å tilrettelegge for PC. Dette ser jeg for min del bare på som positivt.

Det er selvsagt at en konsollversjon vil være adskillig styggere enn en PC-versjon, særlig når det er snakk om et spill som i hovedsak utvikles til PC og som er utstillingsvindu for en helt ny og svært avansert grafikkmotor. Kritikken i artikkelen går på at dette spillet, etter hva jeg har prøvd på PlayStation 3, ikke engang er fint sammenlignet med konkurrenter fra et år eller to tilbake.

Det er såpass ja!.. Når du i tilegg presiserer at det så verre ut enn BC2 er det jo faktisk ikke en god ting. Jeg for min del mente selvsagt at det burde være en klar differanse mellom hva som vises via konsollinnmat fra 2005 og splitter ny PC-hardware fra 2011.

Lenke til kommentar

Konsollfolk unner ikke oss med sterk og bra PC noe som helst.

Jeg dør på meg av flauhet over dette innlegget og mange andre innlegg i tråden. Jeg ser PC-folk klage over konsoll, ikke motsatt.

Det får du bare gjør ;). Viss du og andre ser meg som "PC-folk" så må folk få opp øynene. Spiller enda konsoller viss det er det er snakk om. Men ser kommentarer som dette: Ingenting slår konsoller med sitte med x360 kontroller i hånda i min favoritt sofa. PC er bare piss man sitter kun i kontorstoler.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Jeg vet godt at du spiller konsoll og, tenkte mer på det du skrev; "Konsollfolk unner ikke oss med sterk og bra PC noe som helst."

Konsoll er feil, konsoller er mer ordet. Spiller på 4 av de. Men jeg ser som regel spydige kommentarer til de som har PC som kommer fra munnen til konsollfolket, og det er like talentløse kommentarer og hinter om PC er en dritplattform og en PC til 5k er ikke nok for å spille dagens spill osv. ;)

BF3 skal bli best på PC. Viss noe annet så blir jeg skuffet!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Ikke bare denne tråden, generelt tenker jeg mest på. Vi som har en PC sammen med konsoller har like mye rett til å være gamer som konsollgamere er. Når noen kan bli lei seg at konsollversjonene ikke holder mål mot PC, hva forventer dere da. Blir flott på konsollene vil jeg tro, men PC til nå er bare et lysår foran ;)

Har man penger og digger spilling som jeg gjør så går man for alt!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Se for deg sånn her: Med PC, så kjører vi rundt i ferrari og andre raske biler. Så kommer disse syklistene (konsoll-gjengen) og er missundelig på oss. Så istedet for å sette en motor på syklen som øker farta, så settes fartsgrensen ned av politikerne (demokrati) fordi det er viktigere at syklistene er fornøyd. I tillegg til masse fartsdumper og 30-sone over hele landet.

Syklistene merker ikke noe til dette, og har ikke noe å klage over, mens de med raske biler merker disse begrensningene i stor grad fordi det hindrer potensialet bilen hadde hatt. Om de kunne kjørt i 130-150 forbi syklistene ville syklistene klagd over urettferdighet.

Så derfor klager ikke konsoll-spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...