BlastyTrasty Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hersketeknikk faktisk. Nei, eg var ferdig med denne diskusjonen stort sett før den byrja. Er spent på å sjå gameplay frå BF3 på XBOX, vonar det ikkje det alt for store kvalitetstapet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hersketeknikk faktisk. Nei, eg var ferdig med denne diskusjonen stort sett før den byrja. Er spent på å sjå gameplay frå BF3 på XBOX, vonar det ikkje det alt for store kvalitetstapet. Du var ferdig ja, måtte bare komme med et pr personlige angrep samt legge ut en animert avatar for å vise hvor gal jeg var før du sluttet. Som nevnt, om du har flere innspill ta det på PM, blir spam samt jeg må jobbe. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC. Endelig et PC spill som der dem faktisk utnytter PC og ikke er port fra konsoller med gammel utdatert hardware som passer best på et museum. Xboxen er perfekt spillemaskin til min unge på 4 år, men å håpe på at BF3 grafikken som vi har sett video av i det siste blir like bra på konsoll er bare en drøm. Skaff deg en PC, koble til en kontroller på den om du liker det best og du vil aldri se deg tilbake. Xbox'n er perfekt spillemaskin til ungen din på 4 - og meg på 42! Kanskje jeg får flytte inn på museum sammen med Xbox'n min Ellers, det ville vært trist om konsoller skulle holdt tilbake for utviklinga av PC-utgaven i Battlefield 3. Spillet har røtter i PC - og Battlefield 1942 ble spilt til døde på div LAN etter det kom. Når det er sagt, jeg tror de som velger å spille det på konsoll, og er mest vant til det, vil få et fantastisk spill de også. Dice har vist at de kan lage gode konsollspill. Jeg er overrasket over hva de greide å skvise ut av Xbox 360 med Battlefield Bad Company 2. Men man trenger ikke sammenligne epler og appelsiner - eller grapefrukt. Eller pærer og bananer, eller hva det nå var igjen. Battlefield 3 på konsoll "konkurerer" mot andre skytespill på konsoll, ikke mot PC utgaven. Det ville være rått parti å sette de opp mot hverandre. Jeg spiller absolutt mest på Xbox 360. Det er mest beleilig, behagelig, og ukomplisert. Har akkurat spilt ferdig Crysis 2, på PC. Da jeg la inn DX11 patch'n og Hi-res textures så kræsjet PC'n min jevnlig. Jeg brukte en hel kveld på å google meg til hvorfor og løse problemet. "Alt" som skulle til var å flashe bios'n på grafikk-kortet... "Mann, detta er jeg for gammal for", tenkte jeg. Men så løste det seg. Og grafikken ble utrolig bra - endelig med disse patchene. Crysis 2 ble altså pilt på PC, all grafikk på full pupp, DX11 og hele greia, dels på min 55 tommer TV med surround anlegg, dels på min 27 tommer monitor. Men hele tiden med Xbox 360 kontrolleren! Behagelig. Og pent på en gang. MEN - ville opplevelsen min vært så veldig annerledes på 360'n, bortsett fra dårligere grafikk? For jeg håper utviklerne bruker hestekreftene i moderne PC'er ikke bare til å pumpe opp grafikken, men også utnytte mulighetene for bedre gameplay. Bedre AI, bedre og større kart. BF 3 handler vel for mange mest om multiplayer, så dette med AI... (Noen som husker AI'n på botene i BF1942! Kjære vene!) Jeg forstår det slik at BF3 får større kart på PC enn konsoll. DET er f**n meg bra det. 1 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Hersketeknikk faktisk. Nei, eg var ferdig med denne diskusjonen stort sett før den byrja. Er spent på å sjå gameplay frå BF3 på XBOX, vonar det ikkje det alt for store kvalitetstapet. Diskusjonen dere to i mellom er vel et greit eksempel på folk som snakker forbi hverandre. Men skal ikke blande meg for mye opp i det, eller ta så veldig parti. Men tror kanskje din "meningsmotstander" lese vel mye ut av de første innleggene dine - ting som ikke jeg oppfattet var der i alle fall. Nok om det. Jeg tror ikke man skal bekymre seg så veldig over 360-utgaven av BF3. Jeg er ganske sikker på at det blir et fantastisk spill, sammenlignet med andre skytespill på 360 - og faktisk en del skytespill på PC også. Så, ville ikke snakke om kvalitetstap, men heller se positivt på hva Dice faktisk greier å skvise ut av såpass gammel hardware. Battlefield 3 blir best på den maskinen man spiller på. Enten det er 360, PS3 eller PC. Endret 26. august 2011 av Dr.Peedee 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Dere som synes det er så "trist" at konsollversjonen blir dårligere enn PC-versionen, hvem har skyld i dette? Hvem skulle gjort forandringer slik at det ikke lenger er trist? Hadde konsollene fått 64 spillere og alt det andre PC får så ville det vært en kjip opplevelse på konsoll, og det ville vært trist det og at dere ikke kan spille det spillet dere har fått slik det skal spilles. Det eneste som ser ut til å være synd med BF3 er EA og Origin , og Battlelog-skiten. Endret 26. august 2011 av chokke Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Jeg vil faktisk påstå at det er PC-gamere som er de største "ekstremistene". Jeg er oppriktig glad for at dere får et spill som virkelig leverer til PC, og har ingen problemer med å akseptere at ny hardware til PC får et spill til å se bedre ut enn på konsoll. Det skulle bare mangle. Det som er litt merkelig er at dere bruker 90% av tiden på å rakke ned på og klage over konsoll og 10% av tiden på å glede dere over at PC'en endelig blir verdsatt av spillutviklere. Hva med å bare akseptere at noen foretrekker PS3, noen foretrekker XBOX 360 og noen foretrekker PC i stedet for å misjonere så knallhardt for det man selv foretrekker. -Compesce mentem- Hvis du synes det er rart at vi klager , får du ta deg en luftetur Konsollpesten har infisert det meste av spillmarkedet og forringet kvaliteten på spill. Det er endel gamle Gamere av oss , som var vant til kvalitetsspill , før boksepesten kom. Nå er det mest porter av elendige spill , og det er få PC-perler. Men som du sier , vi må også glede oss. "ny hardware til PC får et spill til å se bedre ut enn på konsoll." Er en klassisk myte blant konsollgamere, det er bullshit og bør spaes godt ned i jorda. Man klarer seg med 2-3 år gammel hardware for å spille de aller fleste spilla i dag med flott grafikk , ikke koster det skjorta heller. Endret 26. august 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dere som synes det er så "trist" at konsollversjonen blir dårligere enn PC-versionen, hvem har skyld i dette? Hvem skulle gjort forandringer slik at det ikke lenger er trist? Meinar du at Sony og Microsoft skal gje ut ein ny konsoll med betre hardware?Etter kva eg veit var ikkje BF3 påtenkt når XBOX360 og PS3 kom ut, og ein konsollgenerasjon varar vel frå 5 til 10 år. "ny hardware til PC får et spill til å se bedre ut enn på konsoll." Er en klassisk myte blant konsollgamere, det er bullshit og bør spaes godt ned i jorda. Man klarer seg med 2-3 år gammel hardware for å spille de aller fleste spilla i dag med flott grafikk , ikke koster det skjorta heller. Kva med seks, nestan sju år gammal hardware då? :-) Hersketeknikk faktisk. Nei, eg var ferdig med denne diskusjonen stort sett før den byrja. Er spent på å sjå gameplay frå BF3 på XBOX, vonar det ikkje det alt for store kvalitetstapet. Diskusjonen dere to i mellom er vel et greit eksempel på folk som snakker forbi hverandre. Battlefield 3 blir best på den maskinen man spiller på. Enten det er 360, PS3 eller PC. 100% enig på begge punkta :-) Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Dere som synes det er så "trist" at konsollversjonen blir dårligere enn PC-versionen, hvem har skyld i dette? Hvem skulle gjort forandringer slik at det ikke lenger er trist? Hadde konsollene fått 64 spillere og alt det andre PC får så ville det vært en kjip opplevelse på konsoll, og det ville vært trist det og at dere ikke kan spille det spillet dere har fått slik det skal spilles. Det eneste som ser ut til å være synd med BF3 er EA og Origin , og Battlelog-skiten. synes Battlelog er helt perfekt jeg ha server listen som favoritt i nettleseren og trykke, ingen intro, bare rett til loading Ble ivertfall positivt overasket i Alphaen Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Diskusjonen dere to i mellom er vel et greit eksempel på folk som snakker forbi hverandre. 100% enig på begge punkta :-) Du er 100% enig i at vi snakker forbi hverandre, ja der fikk du slått det i bordet Endret 26. august 2011 av simalarion Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Trist men forventet. Av det jeg har sett av BF3 ser det ikke ut til å være fritt for konsollpest, men snarere en one up fra Bad Company 2, som virkelig var Bad! Sannheten er dessverre at det siden BF2 ikke har vært et eneste bra Battlefield-spill. 1942 - Awesome! (LAN) Vietnam - Awesome! ( LAN) 2 - Awesome! (Internett) 2142 - I'm twelve and what is this?!?! Bad Company 2 - Ffffffuuuuuuu! (RAGE, RAGE, RAGE - WTF! - Skyte fineden i hodet med en jævla antimateriellsrifle uten at de dør! På hardcore! - Kan ikke ligge nede, små, kjipe maps med 0 mulighet for strategi! Helikopterflyging er nå redusert til en grusom sykdom!). Det er greit nok at de vil tjene penger på konsoll-spillere også, men for crying out loud, er det nødvendig å lage fordummende spill? Og denne nyheten med 64 spillere i BF3. Wtf? Velkommen til 2002 og BF1942 ... Jeg gir opp. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Og denne nyheten med 64 spillere i BF3. Wtf? Du mener det er en negativ ting? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du mener det er en negativ ting? Nei, men at det er forventa, men frembringes som det er "WOW DETTE ER DRITNYTT OG ALDRI BLITT GJORT FØR OG DERFOR ER VI MYE BEDRE ENN ALLE ANDRE SPILL". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 2142 - I'm twelve and what is this?!?! Det til no best balanserte BF-spelet, med den mest interessante modusen serien har sett? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 2142 - I'm twelve and what is this?!?! Det til no best balanserte BF-spelet, med den mest interessante modusen serien har sett? Jeg savner 2142 veldig , fantastiske kjøretøy , digga tanksene rått. Samt den futuriske settingen. Snømappene var glimrende , spillet er dypt savnet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Ja, eg lev i håpet om ein moderne variant (som av BF:V med BC2: Vietnam). Kanskje som DLC til BF3? Titan-modusen er djupt sakna. 1 Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Og denne nyheten med 64 spillere i BF3. Wtf? Du mener det er en negativ ting? Nope, men i 2011 hadde jeg, for helt ærlig å være, forventet 256 samtidige spillere eller så, på latterlig, ufattelig, digre maps. Saken er at vi dessverre, på grunn av konsolltilpasninger har hatt spill med reduserte muligheter i forhold til spill som kom i 2002, og det er trist. 2142 - I'm twelve and what is this?!?! Det til no best balanserte BF-spelet, med den mest interessante modusen serien har sett? I beg to differ. Men jeg er ganske sær når det kommer til spill. Fremtiden, neitakk. Jeg skal faktisk tilstå at det er lenge siden jeg prøvde, og jeg prøvde ikke mer enn et par timer av 2142, så jeg skal ikke si alt for mye her. Mulig det er et bra spill, men jeg likte ikke den futuristiske settingen, og jeg syns kjøretøyene var rimelig løk, så gikk for min del inn i historien som et "ikke"-spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Trur det var mange som rante seg sjølv for ein god oppleving når dei avskrev BF2142 utelukkande basert på settinga. For å vere ærleg, så langt som scifi går, så var det ikkje akkurat ekstremt. Særaste var vel Walkers (y'know, mechs), men det var t.d. ingen pewpewlazors-våpen, som (før det kom ut) var det alle var redde for. Og ja, balansen var verkeleg god, og Titan mode var fantastisk. For min del har det ikkje noko å seie om det ein eller anna generisk Taliban-variant, Russland eller USA som skyt på kvarandre. Det kan like gjerne vere ein framtidsversjon av EU og Kina/Russland, (eller burlymen i svære rustningar frå Section 8 og Arm of Orion) - så lenge gameplayet er interessant, er eg med. Endret 26. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 At konsollversjonene fremstår som dårligere grafisk sammenlignet med PC-utgaven, indikerer vel strengt talt bare at DICE, i motsetning til de fleste andre produsenter, har gjort en skikkelig jobb også med å tilrettelegge for PC. Dette ser jeg for min del bare på som positivt. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Kjøper dette eksklusivt for å besøke Karkhand igjen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Nope, men i 2011 hadde jeg, for helt ærlig å være, forventet 256 samtidige spillere eller så, på latterlig, ufattelig, digre maps. Saken er at vi dessverre, på grunn av konsolltilpasninger har hatt spill med reduserte muligheter i forhold til spill som kom i 2002, og det er trist. Jeg antar at man begrenser antall spillere for at spillet skal gli så glatt som mulig på begrensede nettlinjer. Det er tross alt mange som sliter med ADSL eller svakere ennå. 64 spillere er uansett nok spillere på ett brett og da har man en viss oversikt, selv om man ikke er commander. Endret 31. august 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå