MilKman' Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Heihei! Igår merket jeg no smerter i korsryggen som ble verre og verre. Dette skjedde når jeg satt ved PCen. Jeg skulle reise meg for å ordne meg på bade for leggetid, så blei det helt grusomt vondt og jeg klarte såvidt å bøye meg for å pusse tenner eller sette meg på toalettet. Jeg sleit også med å finne en sovestilling inatt, så jeg sovnet ikke før idag tidlig. Jeg er 194cm høy, og jeg går litt krokrygget pga dette. (Det har blitt en vane fordi jeg alltid skaller i dørkarmer og lamper hvis jeg retter meg helt opp). Jeg er 19 år, så dette er vel ikke så normalt. Det har skjedd engang før, men da gikk det over etter noen timer. IJeg hadde et håp om at det kanskje skulle gi seg over natta, men det skjedde ikke. EDIT: Det har blitt litt bedre, men det er fortsatt ikke smertefritt! Det er heller ikke den form for smerter at det stråler nedover i beina etc Vet noen hva årsaken kan være? Vil det gå over? Mvh CjC Endret 25. august 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
WTForum Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 du har kansje strekt noen sener eller lignende siden du bøyer deg ofte og plutselig sitter du rett.. eller om du har noen i familien med prolaps, så kan det faktisk være arvelig. gir det seg ikke, ville jeg kontaktet legen min. slik at du kanskje kan ta røntgen om du har blitt skrev i ryggen etter å ha gått så mye kroket.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå