Sissel Nystad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Mrs. X Bildet er fjernet. Beskrivelse: Model: Charlotte Louise Makeup and styling: Mariam Kristensen Hair: Ellinor Golden Technical assistent: Kenneth Johansen Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Kritiser gjerne småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 hmmm,ja jeg er så bortskjemt m se bilder fra deg som jeg faller mere for en dette,jeg titter og titter hva er det..og vet ikke riktig om hun passet så godt inn der el om hun har for mye lys på seg,jeg er som du vet nybegynner,så for meg vanskelig si hva du kunne ha gjort..liker maskinene bedre,bilde er som altid klart og bra sån sett..så jeg trod det faller på en tre fra meg da det er tror jeg lyset på henne som ødelegger for min del,ellers er jo ideen tøff.. ønsker deg en god dag Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Teknisk bra som vanlig, tøff location, positur og komp, mulig du kunne kuttet himmelen ørlite, bare en cm? Skjønner jo at det har vært meningen, men jeg personlig faller ikke helt for styling og modellens uttrykk denne gang. Til opplysning, om ikke lenge blir det mulig å reservere seg mot karakterer Lenke til kommentar