Aetius Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Forbedrer en del og lar resten være i fred. <a href="http://www.akam.no/artikler/nikons_finpusser_paa_flaggskip-kompakten/101339" title="Nikons finpusser på flaggskip-kompakten">Nikon finpusser på flaggskip-kompakten</a> Endret 25. august 2011 av Aetius Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ut ifra listen av forbdringene, så synes jeg at Nikon skal få skryt for å fikse kun det som faktisk var mangelfullt. Ser ut som om listen over entusiastkompakter kan utvides med en modell til. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bra de fikser det som ikke var så bra, men jeg personelig skal ikke ned på mindre sensor enn mFT. *kose E-P3`n* Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Bra de fikser det som ikke var så bra, men jeg personelig skal ikke ned på mindre sensor enn mFT. *kose E-P3`n* Det skal ikke jeg heller. Men for min del, så skal jeg nok ikke over på større sensor heller ... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vel, med "lavoppløst" sensor på "bare" 10MP skal man ikke helt forkaste entusiaster i kompaktklassen. Nå så jeg ikke hvor stor blender denne får, men selv har jeg iallfall blitt veldig glad i mitt LX5 som også har nøyd seg med 10MP, med største blender F2 har det rett som det er hendt at jeg har nøyd med med dette på en tur og latt SLR'en bli hjemme. LX5 gir forbausende gode bilder, og kan godt brukes litt inn i skumringen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dette blir ikke en LX-5/XZ-1 konkurrent. Til det er objektivet for lyssvakt (f/2.8-5.6). Men den kan nok konkurrere godt mod G12; og den gir de såkalte resie-kompaktene kamp på kniven med et brennvideeomfang på 28-200mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg