Livedht Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei! jeg har flyttet inn i sokkelleilighet. Jeg har ingen uttak for tlf/internett. Hvis jeg bestiller bredbånd og og egen linje, må montøren innom huseier for å sette opp linjen? eller får han gjort alt nede i leiligheten min? sorry for dårlig formulering= / Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvis du ikke har noen uttak for kobber i din leilighet så er det ganske tvilsomt du får trukket nye linjer til huset uten å involvere huseieren. Lenke til kommentar
Livedht Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hvis du ikke har noen uttak for kobber i din leilighet så er det ganske tvilsomt du får trukket nye linjer til huset uten å involvere huseieren. takk for raskt svar! vet du noe om dette er en omfattende jobb? vet at huseier har tilkoblingen sin i samme etasje jeg har leilighet i. Litt kjipt å måtte plage huseier med å få en montør inn hos ham, og drive å bore hull i vegger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå