Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

KIndle på Asus Transformer lagger

HValder

Anbefalte innlegg

Har no eigd min transformer i vel 1 mnd. I det siste har den begynt å bli veldig treig i forskjellige apps. I Kindle f.eks er det så mykje delay at eg begynner å lure på om den kjem til å bla til neste side i det heile tatt, før det skjer.

Nokon som har erfart noko lignande?

Edit: Ordna tittelen så den passer oppdatert problemstilling.

Endret av HValder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Du sier lite om hva du har prøvd å gjøre.

Har du restarten den siste måneden ?

Bruker du en task manager app til å kille de programene du ikke bruker når du er ferdig ?

Lenke til kommentar

Høres merkelig ut imo. Som nevnt over, fjern ATK. Transformeren har en god porsjon minne, og minnehåndteringen i Android har blitt bedre og bedre. Om et program holder på med noe, og blir avsluttet av task-killere, vil det automatisk starte opp igjen for å gjøre ferdig jobben sin. Sies det...

Som en liten sidenotis, svært mange hobbyutviklere gidder ikke gi deg noen form for support så lenge du har task-killere kjørende. De er roten til mye rart.

Når det er sagt, kjører jeg selv Revolver 2.5 ROM med Clemsyn-Blade kernel, og Transformeren er smidig som smør. Kjører ikke overklokk da jeg ikke ser behovet for enda mer maskinkraft i bytte mot batteritid. Dog, med nyeste firmware fra asus og mindre rusk i maskineriet bør det gå glatt uansett.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatering: Etter å ha gått litt bedre gjennom tableten viser det seg at det stort sett berre er Kindle som lagger.

Det virkar som om alvorlighetsgraden varierar mellom forskjellige bøker, nokre av dei går det greit å lese, mens ei av dei er nærmast uleselig.

Når eg først installerte Kindle kjørte den knirkefritt, gikk like fort å bla mellom sidene som i ei papirbok. Den har gradvis blitt værre og værre.

Eg sjekka Q&A på Amazon sine sider, og prøvde bla. å slette og laste ned boka på nytt.

Sync fungerar heldigvis fint, så alt eg har av notater o.l. er bevart på amazon sine serverar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...