Tove Iren Torland Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kveldslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Et flott, stemningsfullt bilde. Jeg føler at du har mere å gå på når det gjelder skyggepartiene. Der finnes detaljer som jeg tror vil berike bildet. Dette sier selvfølgelig jeg som er tilhenger av HDR Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Tusen takk Copola , prøvde og lysne lit mer så det er mer og gå på, skulle gjerne lært meg HDR:) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei igjen, Dersom du tar bildene dine i RAW format tror jeg du kunne ha utviklet dette bildet ved å lage et ekstra bilde med en annen eksponering og deretter fikset det hele via bruk av layers. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 kjempefint bilde dette Tove Iren,likte lyset og motivet godt,likte oxo godt kutte m det høye partiet m himmel og de fine myke bølgete linjene hestene og toppene ga.. Ønsker deg en fin dag smil Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nydelig stemning med alle disse hestene på beite i lav sol - vakkert! Enig i at det er litt mørkt i skyggene - men i stedet for å lysne hele bildet ville jeg ha jobba litt med shadow/highlight, samt litt økning av kontrast og så litt reduksjon av lys... Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vakkert av islandshestene, fint lys, kanskje litt mye himmel? Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nydelig stemning, flotte farger, vakkert lys Har ikke så mye å si angående endringer da jeg liker bildet som det er Må jeg gi karakter, liker ikke det jeg, vil det trekke ned for deg om jeg ikke gir karakter? Har en følelse av at jeg ikke vil trives her slik det er nå, men la ut et bilde så får jeg se, jeg får jo gleden av å se dine og mange andres flotte bilder på facebook også da, men noen ganger savner jeg digit og vil innom en tur, håper bare at det skal bli hyggelig å være her igjen Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Tusen takk alle sammen, får ennå ikke til og kommentere under kvart bilde Til Sissel , treng ikke gi poeng , tar dem ikke så alvorleg, liker og ver på digit ..se og vise bilder Lenke til kommentar
Sissel Nystad Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ja om man klarer å se bort i fra karakterene så skal nok også jeg klare det, hittil har jeg ikke klart det, men prøver igjen Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fint motiv og bilde i motlys., fin kveldstemning! Lenke til kommentar
Vitalis Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tror nok det hadde vært mulig og fått litt mere"smell" i bildet, og da spesielt på skyene. Ville mulig ha beskjært litt i nedre kant, da blikket mitt lett faller på den hvite blomsten i venstre hjørne. VH Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg