CustomTP Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei Er det noen andre som har hørt eller opplevd at iPad skader deg eller ting rundt deg. Jeg kjøpte en iPad(den første) 64gb versjonen med 3g her om dagen, etter dette har jeg fått flere og flere småkutt på hendene. Ser at sofaen også har fått noen skrammen både her og der. Noen? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jupp, det er som å få papirkutt på de plassene kanten på ipaden ligger i hendene.. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Da skjønner jeg ikke hvilket bruk av iPad'n du har.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jupp, det er som å få papirkutt på de plassene kanten på ipaden ligger i hendene.. Jeg har brukt min i flere måneder, men har aldri blitt skadet på noen måte. Kanskje du holder den feil? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Morsomt å se vista/w7 look på ipad'en på dette nederste bildet.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Morsomt å se vista/w7 look på ipad'en på dette nederste bildet.. Det er ingen iPad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå