wasco Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haukeli Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flott landskap og flott panorama. I utgangspunktet tror jeg du opererer med en ganske så mettet, blå himmel. Dette gjenspeiler seg i konverteringen. Tror en lysere himmel hadde gjort bildet mindre dystert. Oppdaget også at bildet gjør seg bedre med en lysere ramme, ikke den sorte Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei Wasco,jepp jeg liker bilde godt, ble dobbelt så fint i en lysere ramme...likte motivet godt ønsker deg en riktig fin dag der du er,smil Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vesentlig bedre med lys bakgrunn ja, liker formatet og skyene på himmelen.. kompet er selvsagt bra.. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Da har jeg skiftet til lys ramme Ellers takk for kommentarer og innspill Endret 25. august 2011 av wasco Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Et dejligt S/H billede fra Haukeli, i et fint format. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vakkert bilde, fin natur, husene er flott plassert i bildet, gjør seg som sort/hvit. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flott og annerledes foto fra deg i absolutt kledelig s/h:) Pirk: Synes kontrastene er vel harde (synes godt over kanten på fjellet som får en mørk stripe...? ) Litt brå avslutning i nedre kant mot vannet, ellers bra. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Et dejligt S/H billede fra Haukeli, i et fint format. Takk for kommentaren Vakkert bilde, fin natur, husene er flott plassert i bildet, gjør seg som sort/hvit. Takk for kommentaren Flott og annerledes foto fra deg i absolutt kledelig s/h:) Pirk: Synes kontrastene er vel harde (synes godt over kanten på fjellet som får en mørk stripe...? ) Litt brå avslutning i nedre kant mot vannet, ellers bra. Den mørke stripen er nok et resultat av at jeg ikke har vært pirkete nok når jeg har burna himmelen Ellers mener jeg at kontraster er et must i et S/H bilde for å skape dramatikk og liv. Men det finnes selvsagt noen S/H fotografer som sverger til litt andre uttrykk Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kjørte en tur over fjellet jeg også i sommer (humm), men glemte å ta bilder på haukeli, flott S/H bilde du leverer her Wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg