mobilen.no Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 20 timer gratis video viser hvordan. Bli et Android-geni Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er det noe som ønsker en 20timer lang innføring i Android da? Guiden er sikkert god den, men jeg tviler på at folk som ikke er veldig interessert i Android orker å se hele. De som er så interessert i de, kan nok det meste fra før av. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Tipper en får vesentlig bedre nytte av å laste ned Eclipse, Android API, sette telefonen i debug-modus og bare bruke 20 timer på å fikle og lære mens en jobber. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er det noe som ønsker en 20timer lang innføring i Android da? Guiden er sikkert god den, men jeg tviler på at folk som ikke er veldig interessert i Android orker å se hele. De som er så interessert i de, kan nok det meste fra før av. Så du tror alle android-geniene der ute ble født med kunnskapen, og ikke startet noe sted? Jeg er interessert, men har ikke fått satt meg helt inn i det enda, så disse filmene er jo toppen. .:] Og såklart, sherlock, om folk ikke er interesserte så hopper de jo over tilbudet om 20 timer android opplæring. 1 Lenke til kommentar
NoShoes Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 har brukt the new boston en del før. er faktisk utrolig flink å lære fra seg, og kan hjelpe på mye. men ville ikke brukt kun videoene som læringsmedia. men funker vel kanskje for noen. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 har brukt the new boston en del før. er faktisk utrolig flink å lære fra seg, og kan hjelpe på mye. men ville ikke brukt kun videoene som læringsmedia. men funker vel kanskje for noen. interessant, jeg skal kikke litt på disse Lenke til kommentar
tegast Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har lært meg masse data fra TheNewBoston gjennom åra men det er ikke han som har lagd disse videon, han har fått noen andre til å gjøre det(myBringBack) Lenke til kommentar
theozH Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg skal se alle, må bare finne tid, har veldig lyst å lære meg å utvikle Android-apps og har allerede sett de 3 første og virker som en bra guide! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg