WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 skal se om eg i det hele tatt får ut anlegget.. vet ikke om det ligger sånne stålpinner til den.. har noen eventuelle tips til å få ut anlegge uten å ødelegge noe da? Om det er 4 runde hull, så putt en passende spiker inn i hvert hull og lirk det ut. eg så faktisk ingen hull når eg var nede.. kan jo hende det er, men eg så ikke så godt etter no.. men om det IKKE er det da ? taaadaaa... Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Hvilken spiller er det du har? Har fått den ut ved å lirke forsiktig med hjelp av flatt skrujern mellom metallrammen og spilleren tidligere, så det går jo an å prøve. Edit: da var det snakk om en pioneerspiller hvor jeg tok av plastrammen rundt først. Den er bare clipset på plass. Endret 25. august 2011 av jahnkare Lenke til kommentar
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hvilken spiller er det du har? Har fått den ut ved å lirke forsiktig med hjelp av flatt skrujern mellom metallrammen og spilleren tidligere, så det går jo an å prøve. det er en VDO anton spiller. står ikke noe særlig mer på den om hva type det er... prøvde å finne den samme på nettet, men fant den ikke.. har ikke prøvd med noe skrujern enda nei Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ukjent for meg, men det er sannsynligvis en plastramme rundt som du kan få pirket ut. Begynn der, og se hva som dukker opp av hull og lignende bak den Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hender det er ett avlangt, firkantet hull også, de er litt værre å få ut uten riktig verktøy. Det er 1 sånn hull på hver side. Men, om du finner noe hardt som passer i hullet er det bare å dytte og dra ut anlegget etterpå. Se om det er noe ramme eller slikt rundt du må ta av... Hva med å ta ett bilde og laste opp her? Lenke til kommentar
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Det nærmer seg vel nå en forklaring på selve lyden, og at det er viftene som justerer vinkelen. Hjelper det å sette den på defrost/beinvarme? Det er vanlig ihvertfall at det kommer lyder fra viften rett i etterkant av at motoren er slått av. Ellers når det gjelder selve stereoen så gjør du som nevnt ovenfor - bytter om gul og rød ledning. lydene går hele tiden, når eg kjører bilen og i en stund etter at bilen er av og nøkkelen er ute av tenningen... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) lydene går hele tiden, når eg kjører bilen og i en stund etter at bilen er av og nøkkelen er ute av tenningen... Joda, men DET er normalt. Kommer lyden også når du har slått av vifteanlegget/AC? EDIT: VDO Anton eller VDO Dayton? Endret 25. august 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
WTForum Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) lydene går hele tiden, når eg kjører bilen og i en stund etter at bilen er av og nøkkelen er ute av tenningen... Joda, men DET er normalt. Kommer lyden også når du har slått av vifteanlegget/AC? EDIT: VDO Anton eller VDO Dayton? Yes Dayton! Endret 25. august 2011 av WTForum Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Ligner den på disse? EDIT: I såfall må du fjerne rammen, og bruke to U-nøkler for å få den ut. Drar du innom en bilstereo-forhandler så kan de sikkert hjelpe deg med å få den ut. Gi de litt driks for hjelpen Endret 25. august 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå