jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Brobrobrille Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Dette falt i smak Flott komp og artig etterbehandling Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Enig med Wasco. Fin diagonal, men lurer litt på det store, svarte feltet nederst - kan kanskje reduseres noe? Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Spennende og fin diagonal i bildet. Enig i at det sorte, tunge i bunnen av bildet kunne vært redusert noe Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 hei Wasco,Reugen og Copola,tusen takk for fine tilbakemeldinger,jeg ser hva der sies og neste bilde av denne broen som jeg tar en del bilder av,skal jeg ta tipsene med meg,helt enig i det rett og slett..men får gjort lite med dette da,da det oxo vil ta formen på bilde som jeg liker at det har.. ønsker dere en riktig fin dag Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hei. her har du utvilsomt tenkt nøye gjennom komposisjonen, flotte linjer fra øvre venstre hjørne.Tror, som de andre her at et kutt i bunnen vil heve bildet... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Godt uttrykk, spennende bilde! Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Linjene som svinger seg gjennom bildet gjør att dette blir ett veldig severdig bilde. perfekt ståsted Tusen takk for kommentarene på mine bilder Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Tusen takk for hyggelige komentarer på bilde mitt,Foto gigen,Karl Ivar og Øystein,blir altid like glad for det.. smil og ønsker dere alle en fin kveld,klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 la til et beskert bilde til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg