wholmen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei, jeg har vurdert å kjøpe min første smarttelefon nå. Sannsynligvis Samsung Galaxy S2, fordi jeg ikke er så positiv til apple, og fordi S2 er en bedre telefon enn iphone4 Men jeg har et par spørsmål til dette valget fordi jeg har til nå brukt ipod touch 4, og før det ipod classic. Det betyr at jeg har organisert, og kjøpt mye gjennom itunes. 1: Er det mulig å synkronisere en android-telefon med itunes? 2: Er det programmer som er anbefalt over itunes til å synkronisere med itunes? I såfall hvilke? Og kan de spille av itunes-lydbøker? 3: Jeg er fan av lydbøker, og itunes / ipod har en veldig god funksjon for lydbøker. Er det noen som vet om dette er like bra på android? 4: Hvis jeg kjøper 16gb-versionen av S2, kan jeg utvide den til maks 48gb med ekstra minnekort? Eller er de medfølgende 16 i form av et minnekort? 5: Er det lett å synke S2 med Outlook? Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 1. Ja, ifølge forumet jeg lenket til. Utover det har jeg ikke snøring på iTunes. Bruker Spotify selv. 4. Jeg er rimelig sikker på at S2 har ekstra plass til minnebrikke, som de flest andre smarttelefoner. 5. Android-telefoner er veldig lette å synkronisere med Outlook Exchange. Skriv inn infoen, og vips så er du ferdig. På min Android-telefon (LG Optimus 2x), har jeg Exchange, Gmail, twitter, facebook og flere andre kontoer knyttet til. Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 høres bra ut da blir det nok android! Men at det er begrenset til 32gb utvidelse kommer av at det ikke selges microSD med mer plass? Det er ikke en programvarebegrensning? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Virker ikke som om Android har like god støtte for iTunes-lydbøker (som egentlig bare er AAC med en annen filendelse) ut fra denne bugen: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3923 Se gjennom kommentarene, virker som om det er alternative programmer og måter man kan løse det på. 32 GB er forresten maks for SDHC standarden, man må over på SDXC for å få mer enn 32 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå