Nitrius Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Putene på mitt Sennheiser PC350 headset begynner å bli en del slitt nå, og lurer på om det er mulig å få tak i noe form for erstatning? Er mulig å ta av putene, så skal være fult mulig å bytte de, dog helst uten å kjøpe et nytt par med hodetelefoner. Hadde også vært flott om det kanskje fantes litt andre varianter av puter til hodetelefonene der ute, da de som følger med ikke har vært de beste jeg har vært borti. Skulle gjerne hatt noen puter ala de som sitter på Beyerdynamic DT 770 Pro. Noen som har noe peiling på dette? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du kan søke på Sennheiser Replacement Ear Pads PC350 http://www.custom-cable.co.uk/headphone-spares/sennheiser-en/earpads/official-sennheiser-pc350-replacement-earpads.html 1 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kontakt Sennheiser og bestill velurputer ment for Sennheiser HD555/595, mulig at det finnes en distributør i Norge for Sennheiser-deler. (HD555/595-putene er en relativt vanlig anbefalning etter det jeg har sett, og bør ikke gjøre altfor mye med lyden.) 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Takk for svar. Søkt litt selv, og sett at folk nevner at HD555/595 putene skal funke på headsetet, dog også hørt at noen sier man da vil miste litt bass, hvorvidt dette stemmer eller ikke vet jeg ikke. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Varierer fra hodetelefon til hodetelefon hva effekten av skifte til velurputer er, men det kan stemme godt at man mister noe bass, hvilket kan være et problem avhengig av hva man Til gjengjeld vil den antagelig høres renere ut. Denne modifikasjonen kan kanskje være noe å vurdere om du vil ha velurputer uten å risikere tap av bass: http://www.head-fi.org/t/406187/modding-the-sennheiser-pc350-headset Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Sendte avgårde en mail til Sennheiser Norge, så får jeg se hva de sier. Om noen har noen flere forslag så kom gjerne med de, evt. sider du har bestilt puter fra selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå