Kjell Arne Stava Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Gass Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skyene passet til båten og huset, fint panorama!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Fint utsnitt og et godt komp Det har oppstått en god del støy, og jeg er ikke sikker på hvorfor dette har skjedd. Kan nesten se ut som om dette bilde har vært en del mørkere, og at du så har prøvd å presse lyset litt for mye. Men jeg er ikke sikker på om det er dette som har skjedd Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 stilig bilde der den gule flammen er blikkfang. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Skyene passet til båten og huset, fint panorama!! Tusen takk for kommentaren Karl-Ivar Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Fint utsnitt og et godt komp Det har oppstått en god del støy, og jeg er ikke sikker på hvorfor dette har skjedd. Kan nesten se ut som om dette bilde har vært en del mørkere, og at du så har prøvd å presse lyset litt for mye. Men jeg er ikke sikker på om det er dette som har skjedd Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Tusen takk for kommentaren Wasco, Bildet var greit i starten, men jeg rotet det nokk til i behandlingen , kanskje jeg prøver igjen med samme bildet en annen gang stilig bilde der den gule flammen er blikkfang. Tusen takk for kommentaren Fotogigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg