eriknor Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ovenfra og ned Bildet er fjernet. Beskrivelse: Utsnitt fra Gaustatoppen...... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nydelig dette Erik, jeg finner ingen feil, synes bare at det er toppers .:-) Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Spennende bilde, Erik. Planlegger en tur dit selv, så dette var meget inspirerende. Forgrunn skaper fint spenn mot det perifere. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Komposisjonen fungerer som bare det, fin måte å bruke steinen i forgrunnen på - snedig plassering av den midterste slik at den dekker det solbelyste tettstedet nede i dalen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ikke noe for en med høydeskrekk dette, men bilde ble knallbra Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hva skal jeg si - et mektig motiv godt fotografert - bra! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hjelp - nå ble jeg svimmel...! Dette var bare helt topp Flott kontrast mellom steinene i forgrunnen og landskapet som brer seg ut der nede, fin balansering av dybdeskarpheten. Litt usikker på vinklingen ift. den spisse steinen i forgrunnen - den gjør seg på et vis, men om du hadde tatt et lite skritt mot venstre og/eller opp på tå ville vi ha sett mer av dalbunnen, helst uten at det gikk ut over veien som slynger seg til høyre i dalsida...., eller kanskje det er det at den tar litt av utsikten som skaper mye av spenningen i bildet...? Uansett - meget severdig Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 For en utsikt! Fint med steinene som kontrast. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Flott bilde!!, fantastisk utsikt. Liker kompen, med disse svære steinene i forgrunnen, som er med på å gjøre bildet enda mere.., Villt og vakkert!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ett meget fint bilde av den storslagne utsikten. Synes kanskje det ble i overkant mye stein i forgrunnen og på sidene, men det er vel bare en smaksak. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Et annerledes og godt oversiktsbilde med original innramming. Synes det funker meget bra, men tror det hadde blitt enda bedre om du hadde fått med hele dalbunnen... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg