Matsemann Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei! Kjøpte Rock Band Beatles her om dagen. Da ville den update konsollen. Noe som funket fint, og spilte. Neste dag var konsollen død. Jeg skrur den på, og lampen lyser grønt og den leser CD (prøvd med og uten). Men ingenting skjer. Får ikke koblet til kontroll, får ikke lyd, bilde o.l. Altså omtrent fullstendig bricked. Noen som har tips? Kjøpt på Gamestop i Sverige, så kan bli stress å levere inn i Norge, tror jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Om jeg ikke tar feil, så er det Bergsala som er ansvarlig for Nintendo i hele norden. Så da er det vel bare å kontakte dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ja, Bergsala er importør. Får høre med dem om ingen andre har noen tips til hvordan få den til liv igjen. Har prøvd å skru opp en Gamecube-kontroller, putte den i port 4 og trykke inn alle D-knappene uten effekt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Lever den i norsk butikk med den svenske kvitteringen. Det skal holde i tonnevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå