Gå til innhold

Hvordan ligger det an?

Anbefalte innlegg

:hmm: Jeg lurer på hvordan det ligger an med hensyn til å få i gang en konkurranse her på digit

Hvordan er planene med hensyn til MÅNEDENS BILDE nå som det meste av det andre er på plass?

Månedens Bilde

Når det gjelder denne konkurransen så er min mening at hver fotograf skal kunne levere kun ett bilde pr. måned. Her kan vi gjerne ha tema.

Det bør være en innsendingsperiode f.eks. fra 1.-15. i hver måned.

I denne perioden skal de innsendte bildene ikke være synlige, men man bør kunne få opp en liten statistikk over hvor mange bilder som er sendt inn og at det kun er ett bilde pr. fotograf.

Vi skal heller ikke kunne se hvem som har sendt inn bilder.

Bilder med © og navn til fotografen inne på bildet må ikke være lov da dette vil bryte med anonymiteten.

Så kommer avstemningsperioden - f.eks. fra 16.-25. i hver måned

Nå skal vi jo selvfølgelig kunne hente opp alle bildene for å gi de vi liker en stemme, men de må fremdeles være anonyme.

Vi skal kunne stemme på et bilde kun en gang.

Det må selvfølgelig ikke være mulig å stemme på sitt eget bilde.

Om vi bruker dette så blir det ikke noe «kameratslig stemmegivning».

Først fra den 26. og ut hver måned skal vi kunne hente opp resultatene - gjerne da som en liste med bilder med navn og poengsum.

Jeg synes at de 3 beste i hver måned bør få en premie (dette er noe jeg ikke har tenkt så mye på ennå, men dette tror jeg dere på teknisk har mere peiling på).

De tre beste bør også få sin faste plass på forsiden av Digit - og stå der fra måned til måned - bilder med navn, poeng, premien .

Så neste måned........

Hvem og hvordan temaer skal bestemmes får vi komme tilbake til.

RAK-foto :D :D

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...