Eli Maritha Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 The dog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Et spesielt hundeportrett. Vanligvis blir ikke bilder ovenfra og ned så bra, men det er jo nettopp det som gjør dette bildet spektakulært. Ville klonet vekk det som kommer fra øyekroken. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Synes Erik egentlig har nevnt det som bør nevnes, det er i mine øyne et godt bilde. Sentreringen og vinkelen gir en effekt som forsterkes fordi objektivet ditt gir en "swirly bokeh", du ser det på hvordan områdene/grusen som er utenfor fokus oppfører seg. Lurer derfor på hvilket objektiv du brukte, Helios 58/2? Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Morsomt og anderledes hundeportrett, med et artig uttrykk. Ville ha skarpet opp hundens hode noe mer, og litt ekstra i fokusområdet - det blir litt uskarpt i mine øyne. Litt klonearbeid ville også gjort susen - kvisten som du nevner, og det lyse fra øyekrokene. Lenke til kommentar
Eli Maritha Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Tusen takk for nyttige tilbakemeldinger :-). Jeg er enig i at jeg kunne klonet bort både det fra øyekroken og kvisten. Tjernshaugen: Objektivet jeg har brukt er rett og slett et Nikkor 18-55mm, som fulgte med kameraet da jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 En morsom vinkel du har fotografert fra:) Artig bilde,søt hund:) Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Tjernshaugen: Objektivet jeg har brukt er rett og slett et Nikkor 18-55mm, som fulgte med kameraet da jeg kjøpte det. Mange takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg