Articzz Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 det er vell mere far min som kjenenr han xD men han heiter stian solber. Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hva med Apache: Air Assault? http://apache-game.com/en Er jo et krigsspill da, men har prøvd det og er sykt vanskelig på realistic og simulator Beklager men leste ikke nøye nok. Så nå at det ikke var denne type simulator du var ute etter. Endret 14. september 2011 av LoOk A Berg Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Apache Air Assault er rimelig.. arcade spør du meg.. Black Shark er nok et bedre alternativ. sånn sett. Ellers finnes det mye fine tredjeparts helikoptre til X-Plane, som er en fixed wing og rotorcraft simulator. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Har dere gitt dere i kast med Take On Helicopters? Har spilt litt og liker det jeg ser. Følelsen av å fly virker litt statisk sett i forhold til X-Plane, men det duger. De kan det med eye candy i alle fall. Campaign kan være noe buggete merker jeg. Irriterende å bruke 20 minutter på å sirkle rundt uten å ane hva som skjer eller hvor man skal gå - så leser man på et forum at "du må åpne kartet", uten at spillet har introdusert meg til at det blir gitt info der. Utviklerene har litt å lære i forhold til det intuitive ennå. Men det lagt til side - flott spill. Skal også være mulig å spille multiplayer, uten at jeg helt ser forhmålet. Er det missions? Eller free flight? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Ja, er en del som setter seg fast på det hval oppdraget før de åpner kartet Fysikken er litt rar enkelte steder, regner med at det blir litt bedre om noen patcher. Endret 4. november 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå