Knut Horneland Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Utsikt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Et bilde jeg likte umiddelbart, Flotte skyer, gode farver, fin komp og et flott landskap..... Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Flot udsigtsbillede fra en storslået natur. Gode naturlige grønne farvenuancer. Ville foreslå et lille crop i venstre side og et lille crop foroven, for en bedre balance i kompositionen. 4 herfra Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Flott bilde med meget bra eksponering og komp. Har du mulighet til å ta samme bilde med høstfarger? Tror det også kan bli bra. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Herlig bilde og natur, storkoser meg med å se på dette!! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Norge mitt Norge-for eit fint naturbilde--kjempefin komp.-nydeleg farger. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nydelig naturbilde med fin skarphet innover i landskapet. Ift. utsnittet ville jeg tatt med enten mer eller mindre av bekken - liker ikke helt det kuttet akkurat der den såvidt begynner å bruse, men det er nå pirk, det da. Kan også være enig i Websters forslag til kutt. Ellers stusser jeg litt på fargene - synes å ane et svakt grønnstikk på skyene..., samt i mine øyne en litt vel gulaktig grønnfarge i vegetasjonen? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vakkert bilde flott dybde flott med bekken og skyene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg