Green Dragon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe en ny stasjonær pc. Det jeg har tenkt til å bruke PCen til er gaming og film. Derfor trenger jeg en blu-ray spiller. Prisklassen bør ligge på 5-8 tusen. legg gjerne ved en link til aktuelle PCer. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Foreslo først en Multicom Gamer 700, men manglet Blu-ray og hadde "bare" 4 GB RAM så denne hos Komplett er nok mye mer for pengene: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10490 Nja, du må konfigurere opp til Blu-ray her også, men det var vel bare +389 kr ekstra. Endret 24. august 2011 av geirm Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kan du bygge selv eller må det være ferdigbygget fra butikken? Lenke til kommentar
Green Dragon Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Kan du bygge selv eller må det være ferdigbygget fra butikken? Kan ikke bygge selv, så Helst ferdigbygget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå