RBW Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Republic of Gamers-konseptet vokser igjen, denne gangen på lydfronten. Test: Asus Vulcan ANC Lenke til kommentar
Pius Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Haha, bare meg som synes at headsettet ser ut som hørselsvern? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Synnes de minner litt om Beats By Dre Studio. Ellers så tror jeg ikke aktiv støydemping er noe for meg. Hadde nok ropt så høyt at hele nabolaget hadde våkna... Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) "Kabellengde: meter" Den er grei! men hvor mange? E: Jeg tror man burde sitte litt lengre unna skjermen, og forresten, pen combat knife, vet ikke hvem som fikk den da =( (kjenner da ikke alle spillnavna deres ) Endret 25. august 2011 av Stalthy Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Er fornøyd med mine Bose Quietcomfort 15, fantastisk mot flystøy og vifte/prate-støy på jobben! De koster litt da, 3k... Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ikke et eneste ord i anmeldelsen om hvordan mikrofonen funker!? Synes dette er ganske vesentlig på et Spillhodesett. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) ...med mindre man her har støpt karbonpartikler inn i plasten Håper da for all del det ikke er noe karbon i plasten! Endret 27. august 2011 av j0 Ø. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Aktiv støydemping virker ikke akkurat som det nyttigste på ett spill-headset. AtW Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Disse minnet HYSTERISK mye på G35........... Lenke til kommentar
Dimind Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Er det andre hodesett som kan annbefales da, med aktiv støydempig og avtakbar microfon? Lenke til kommentar
supersizegurd Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg har et problem med dette headsettet her. Når jeg snakker med andre på f.eks skype, hører de alt jeg hører på. Dette er antakeligvis ikke en lydkortinstiling fordi jeg har aldri opplevd dette før. Er headsettet defekt eller er det bare sånn det er? Hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå