Dj-Neo Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei. Jeg lurer litt på om jeg kan benytte ett AGP 8x kort i min maskin. Har ikke noe mer enn AGP 4x støtte i maskinen, men hadde vært kjekt om det fungerte likevel. Håper noen kan gi meg tilbakemelding om dette. Dj-Neo Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det bør gå fint, skal være bakoverkompitabelt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jepp ! AGP er bakoverkompatibel. Lenke til kommentar
Dj-Neo Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takk Greit å vite - Tenkte på nytt kort, slik at jeg skaffer noe som kan passe Dj-Neo Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du "taper" svært lite på 4X i forhold til 8X ... Lenke til kommentar
trumic Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 8x agp har først noe "å si" når du har et veldig bra skjermkort (9800/5900 osv.)som trenger høy båndbredde i spillene. Ikke la deg stoppe av at skjermkortet har 8x agp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå