hiims Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 hei far sin pc krasjet for noen dager siden,det som skjer er jeg får pcen på så kommer det to alternativer noe som vil du starte pce uten og repare reparer feil (anbefales) så har jeg prøvd og trykt på begge men uanset om jeg trykker på ikke reparer så prøver den og finne feilen og reparer den, har latt de stått på sån i 6-7 timer den klarte ikke og reparer noe. hva kan jeg gjøre? har en windows 7 disk hjemme så jeg tenkte, jeg kunne boote ved oppstart går det? og vil det hjelpe ? og hvordan gjør man det? er spørsmålene Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du kan jo begynne med å lese Reparasjon og gjenoppretting av systemet fra Microsoft Hvis du googler så fins det haugevis av sider (riktignok på engelsk) som behandler temaet. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) takk! jeg fant reinstallasjons disken og prøvde og installere det på nytt det gikk helt fin til det plutselig komm en melding opp "the computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error" har prøvd og gått innpå reparer også men det går ikke! får den samme melding om igjen Endret 25. august 2011 av hiims Lenke til kommentar
hiims Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 takk! jeg fant reinstallasjons disken og prøvde og installere det på nytt det gikk helt fin til det plutselig komm en melding opp "the computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error" har prøvd og gått innpå reparer også men det går ikke! får den samme melding om igjen klarte det! startet den i sikkerhetsmodus Lenke til kommentar
hiims Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 takk! jeg fant reinstallasjons disken og prøvde og installere det på nytt det gikk helt fin til det plutselig komm en melding opp "the computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error" har prøvd og gått innpå reparer også men det går ikke! får den samme melding om igjen klarte det! startet den i sikkerhetsmodus har prøvd det det gikk den første gangen men så krasjet den igjen.. og nå går det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå