Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

dell pc vil ikke starte opp!

Anbefalte innlegg

hei far sin pc krasjet for noen dager siden,det som skjer er jeg får pcen på så kommer det to alternativer

noe som vil du starte pce uten og repare

reparer feil (anbefales) så har jeg prøvd og trykt på begge men uanset om jeg trykker på ikke reparer så prøver den og finne feilen og reparer den, har latt de stått på sån i 6-7 timer den klarte ikke og reparer noe. hva kan jeg gjøre?

har en windows 7 disk hjemme så jeg tenkte,

jeg kunne boote ved oppstart går det?

og vil det hjelpe ?

og hvordan gjør man det? er spørsmålene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk! jeg fant reinstallasjons disken og prøvde og installere det på nytt det gikk helt fin til det plutselig komm en melding opp "the computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error" har prøvd og gått innpå reparer også men det går ikke! får den samme melding om igjen

Endret av hiims
Lenke til kommentar

takk! jeg fant reinstallasjons disken og prøvde og installere det på nytt det gikk helt fin til det plutselig komm en melding opp "the computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error" har prøvd og gått innpå reparer også men det går ikke! får den samme melding om igjen

klarte det! :D startet den i sikkerhetsmodus :)

Lenke til kommentar

klarte det! :D startet den i sikkerhetsmodus :)

har prøvd det det gikk den første gangen men så krasjet den igjen.. og nå går det ikke! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...